Gå til innhold

Billig URL redirect

Anbefalte innlegg

Har en webside hostet på en gratishost. Det jeg er ute etter er et billig .com domene, men jeg vil ikke ha noe annet en selve domenet som da skal sende alle videre til min allerede eksisterende webside. Jeg vil også at mittdomene.com skal skjule det jeg allerede har som er noe lignende gratishost.com/blabla.

Lurer også på om det jeg har som <title> på nettsiden forblir den samme dersom jeg bruker en sånn redirect?

Setter pris på om noen kan hjelpe meg / linke til noen billige slike alternativer. Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har en webside hostet på en gratishost. Det jeg er ute etter er et billig .com domene, men jeg vil ikke ha noe annet en selve domenet som da skal sende alle videre til min allerede eksisterende webside. Jeg vil også at mittdomene.com skal skjule det jeg allerede har som er noe lignende gratishost.com/blabla.

Lurer også på om det jeg har som <title> på nettsiden forblir den samme dersom jeg bruker en sånn redirect?

Setter pris på om noen kan hjelpe meg / linke til noen billige slike alternativer. Takk.

Billig .com domene kan du i alle fall kjøpe på dodaddy.com eller så har også one.com ganske billige webhotell. Jeg har et derfra og er veldig fornøyd.

Hvorfor ikke kjøpe benytte seg av et webhotell og flytte alt fra gratisdomene til da et webhotell??

Lenke til kommentar

Fordi jeg hoster gratis nå og er veldig fornøyd. Jeg vil helst slippe og betale ekstra for webhotell, og bare ha et billig domene som redirect.

Har sjekket opp Godaddy og fant ut at det koster 10$ årlig. Men kan jeg da skjule URLen til det jeg allerede har, eller vil det bare sende meg videre?

Lenke til kommentar
Fordi jeg hoster gratis nå og er veldig fornøyd. Jeg vil helst slippe og betale ekstra for webhotell, og bare ha et billig domene som redirect.

Har sjekket opp Godaddy og fant ut at det koster 10$ årlig. Men kan jeg da skjule URLen til det jeg allerede har, eller vil det bare sende meg videre?

Jeg blir nesten litt sint :D Sett det opp på en skikkelig måte så slipper du trøbbel senere, 10 kroner i måneden ekstra har du råd til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...