uskyldig212 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 slutter tv serien " buffy the vampire slayer" med sesong 7? finner ingen ting på google. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Sesong 7 er den siste tv sesongen ja, selv om den forsetter videre i tegneserieformat. Pluss at den femte og siste sesongen av Angel forsetter der Buffy slutter. Endret 1. juni 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
uskyldig212 Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 er tegneserien noe bra? og takk skal see om de har angel sesong 5 på mixen! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Har ikke lest tegneserien selv så kan nok ikke svare på det. Hvis du har planer om å se Angel ville jeg anbefalt å sett hele serien, isteden for å hoppe rett på siste sesongen. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Ja se angel, en serie som er nesten på høyde med buffy, Wessly fra buffy sesong 3 er en fantasitsk karakter som har en enorm utvikling fra sesong 1-5 på angel, faktisk min yndlings karakter i begge seriene. tegneserien er ok, jeg leste første hefte men fenget meg ikke helt, angel tegne serien skal vist være bedre Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Angel tegneserien som forsetter etter selve serien(Angel altså), er mer eller mindre veldig bra. Anbefales hvis du er virkelig en fan av Angel. Lenke til kommentar
uskyldig212 Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 er for det meste fan av buffy . eg så angel seson5 episode 1 . på nette ser ikke helt hvordan den forsetter der buffy slutta vis du kunne forklart ?^^ Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Den fortsetter ikke der buffy slutta men siste sesong er lagt til tiden etter buffy sesong 7, blant annet dukker Spike opp. Som sagt, begynn å se angel sesong 1 og fortsett til du er ferdig, har aldri møtt noen som liker buffy men ikke liker angel Lenke til kommentar
uskyldig212 Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 oky. takker for svarene ! skal prøve angel serien ! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Det var mest Spike sin storyline jeg mente da jeg sa at den forsetter. Du har for så vidt en kjempebra serie foran deg, det er veldig gøy å se hvordan de forskjellige karakterene man ble kjent med i Buffy, utvikler seg i Angel. Du får ha lykke til. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 I motsetting til buffy som taper seg litt i sesong 7, blir egentlig angel bare bedre og bedre sesong 5 av angel er for meg like bra som sesong 3 av buffy Lenke til kommentar
uskyldig212 Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 litt enig med at buffy mister seg i sesong 7. de 3 siste episodene mest . amulet - hellmouth - done . og pluss den ender så plutselig:( Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 litt enig med at buffy mister seg i sesong 7. de 3 siste episodene mest .amulet - hellmouth - done . og pluss den ender så plutselig:( nok en grunn til og se angel vil helst ikke si mere for og ikke spolere noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå