Kenziz Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hei, maskinene klikker etter oppstart. Jeg rekker å starte programmene men med engang jeg starter f.eks internett så hører jeg et lite klikk inne i maskinen og ingen av programmene svarer. Da er det eneste måten å restarte PCen. Nå kjører jeg pcen i sikkerhetsmodus og da fungerer den helt fint. Er det noen som har hatt dette problemet før? Eller er det noen som har peiling på en måte å fikse dette? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Legge inn OS på nytt Sjekke at minnet får rett spenning og fungerer (memtest) Lete etter virus og annet rask Oppdatere drivere Oppdatere bios Lenke til kommentar
Kenziz Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Legge inn OS på nyttSjekke at minnet får rett spenning og fungerer (memtest) Lete etter virus og annet rask Oppdatere drivere Oppdatere bios Kan jeg legge inn OS på nytt uten å miste alt jeg har på PCn? Hvilke drivere bør jeg oppdatere og hvordan oppdaterer jeg bios? Edit: Jeg tror heller ikke cd rommen min funker, når jeg setter inn OS cden eller office cden så kommer det Audio CD med en lydfil innpå. hva skjer? :O Endret 2. juni 2009 av Kenziz Lenke til kommentar
TAS Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Legge inn OS på nyttSjekke at minnet får rett spenning og fungerer (memtest) Lete etter virus og annet rask Oppdatere drivere Oppdatere bios Kan jeg legge inn OS på nytt uten å miste alt jeg har på PCn? Hvilke drivere bør jeg oppdatere og hvordan oppdaterer jeg bios? Edit: Jeg tror heller ikke cd rommen min funker, når jeg setter inn OS cden eller office cden så kommer det Audio CD med en lydfil innpå. hva skjer? :O Du vil miste alt av programmer/spill du har installert på disken.kopier/brenn det du har lastet ned. Lenke til kommentar
Kenziz Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Hvilke drivere skal jeg oppdatere og hvordan oppdaterer jeg bios? Endret 2. juni 2009 av Kenziz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå