f00b Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hallo! Det hender jeg ser biler som har en reflekterende folie på vinduene på bilen, det ser ut som om vinduet er litt orange/gult når man ser det utenifra. Når du sitter inne i bilen så virker det solskjermende, uten at det er noe mørkere. Ofte er det sånn at det er gult/blått øverst på frontruten, så blir det klarere jo lenger ned på frontruta man ser. Er det noen som vet hvor man kan få tak i dette? Evt. hvor mye det koster? Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ikke noe speil reflekterende når du ser utenfra? Lenke til kommentar
f00b Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Ikke noe speil reflekterende når du ser utenfra? Nja, jo litt.. Men har ikke fått sett sånn ordentlig etter, men jo det virker som det reflekterer endel mer enn de vanlige rutene Lenke til kommentar
f00b Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg kjørte forbi en bil i dag, refleksjonen var lilla. Jeg kunne fortsatt se personen bak vinduet, men med et kraftig skjær av lilla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå