corsa91 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Hei Jeg har en kassetspiller slik du ser på bildet. Problemet er at jeg skal skifte ut den. Problemet er kabelen. Vet ikke hva ISO og andre standaden er. Jeg har en OPEL CORSA 1994mod. om det skulle være aktuelt. Noen tips hvordan jeg skal ta ut og skjekke hva den er? Jeg skal prøve å få tak i noen billige cd spillere på nettet. Hvis dere har så er det greit. Jeg kan betale opptil 600kr. Endret 2. juni 2009 av corsa91 Lenke til kommentar
tobbelobb Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hei Jeg har en kassetspiller slik du ser på bildet. Problemet er at jeg skal skifte ut den. Problemet er kabelen. Vet ikke hva ISO og andre standaden er. Jeg har en OPEL CORSA 1994mod. om det skulle være aktuelt. Noen tips hvordan jeg skal ta ut og skjekke hva den er? Jeg skal prøve å få tak i noen billige cd spillere på nettet. Hvis dere har så er det greit. Jeg kan betale opptil 600kr. På det nederste bildet ditt, helt bortest er det noen ledninger, der må du koble til en overgang. opel-iso da kan du koble til de fleste spillere. http://installbay.no/product_info.php?cPat...roducts_id=1270 Her er en spiller som sikkert er grei. Lenke til kommentar
corsa91 Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Hei Jeg har en kassetspiller slik du ser på bildet. Problemet er at jeg skal skifte ut den. Problemet er kabelen. Vet ikke hva ISO og andre standaden er. Jeg har en OPEL CORSA 1994mod. om det skulle være aktuelt. Noen tips hvordan jeg skal ta ut og skjekke hva den er? Jeg skal prøve å få tak i noen billige cd spillere på nettet. Hvis dere har så er det greit. Jeg kan betale opptil 600kr. På det nederste bildet ditt, helt bortest er det noen ledninger, der må du koble til en overgang. opel-iso da kan du koble til de fleste spillere. http://installbay.no/product_info.php?cPat...roducts_id=1270 Her er en spiller som sikkert er grei. ok så jeg har ikke ISO kontakt? Jeg trenger Opel Iso overgang ? Vet du hvor jeg kan få tak i den overgangen? Har ikke lyst ¨på nettbutikker med vanlig. Har ikke planer om å endre noen av høytalere eller skifte ut. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Bilextra eller mekonomen o.l har helt sikkert det du trenger.. Lenke til kommentar
corsa91 Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Bilextra eller mekonomen o.l har helt sikkert det du trenger.. Ok vet du hva prisen ligger på Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 tja. Vil tippe mellom 150 til 300 sånn ca:) Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Du har ISO-kontakter i bilen allerede, så bare kjøp deg en ny spiller og plugg inn. Du vil ikke få noe informasjon opp på bilens display lengre med mindre du legger 2-3000,- på en ny spiller med adaptere, men det er jo ikke tvingende nødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå