Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

[Løst]OVERGANG: kassett til CD spiller OPEL

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en kassetspiller slik du ser på bildet. Problemet er at jeg skal skifte ut den. Problemet er kabelen. Vet ikke hva ISO og andre standaden er. Jeg har en OPEL CORSA 1994mod. om det skulle være aktuelt. Noen tips hvordan jeg skal ta ut og skjekke hva den er? Jeg skal prøve å få tak i noen billige cd spillere på nettet. Hvis dere har så er det greit. Jeg kan betale opptil 600kr.

post-185298-1243882950_thumb.jpg

post-185298-1243882964_thumb.jpg

post-185298-1243882976_thumb.jpg

Endret av corsa91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Jeg har en kassetspiller slik du ser på bildet. Problemet er at jeg skal skifte ut den. Problemet er kabelen. Vet ikke hva ISO og andre standaden er. Jeg har en OPEL CORSA 1994mod. om det skulle være aktuelt. Noen tips hvordan jeg skal ta ut og skjekke hva den er? Jeg skal prøve å få tak i noen billige cd spillere på nettet. Hvis dere har så er det greit. Jeg kan betale opptil 600kr.

På det nederste bildet ditt, helt bortest er det noen ledninger, der må du koble til en overgang. opel-iso da kan du koble til de fleste spillere. http://installbay.no/product_info.php?cPat...roducts_id=1270 Her er en spiller som sikkert er grei.

Lenke til kommentar
Hei

På det nederste bildet ditt, helt bortest er det noen ledninger, der må du koble til en overgang. opel-iso da kan du koble til de fleste spillere. http://installbay.no/product_info.php?cPat...roducts_id=1270 Her er en spiller som sikkert er grei.

ok så jeg har ikke ISO kontakt? Jeg trenger Opel Iso overgang ? Vet du hvor jeg kan få tak i den overgangen?

Har ikke lyst ¨på nettbutikker med vanlig. Har ikke planer om å endre noen av høytalere eller skifte ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...