Gjest Guest_Gutt_* Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hei. Lagde meg en tråd for litt siden der jeg skrev om en jente jeg likte, men ble sønderknust da jeg fikk vite at hun bare så på meg som en venn. Jeg sluttet å poste og når det endelig skjer noe positivt finner jeg selvfølgelig ikke min egen tråd så jeg kan oppdatere gutta som hjalp meg Altså: Jeg snakket med henne da jeg var og besøkte kompisene på vestlandet...eller samma faen egentlig. Gidder ikke å skrive hvordan det egentlig skjedde. Poenget er at hun liker meg nå og har store følelser, hvor store?. Nja...antakelig ikke større enn de du har, men det kommer til å bygges oppover. I dag kyssa vi for første gang, uten at vi var sammen eller no'! :!: Først "klinte" vi bare litt i en 5-10 sek. Så prata vi litt (om følelser og sånt) Før jeg kyssa henne igjen, denne gangen i et minutt eller noe. Hun likte det garantert, men jeg vil bare sitere det hun sa til meg i dag Nja...antakelig ikke større enn de du har, men det kommer til å bygges oppover. Så, hun ville altså bare prøve å være mer med meg og så bli sammen med meg når hun hadde store nok følelser (og jeg vet at hun ikke kødder noe særlig rundt med følelsene mine). Vi ligger ofte sammen i armene på hverandre, ofte veldig intimt. Skal jeg da prøve å kline mer med henne? Fordi i dag avbrøt jeg det selv litt, men tenkte at neste gang vi er alene og ligger litt sammen sånn kan vi prøve? Høres det greit ut? Det blir nesten som fuck-buddies da, men dette er mer for å prøve å få henne til å bygge opp følelser for meg. Gutten... Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Først av alt, grattis! Og når det kommer til det intime. Som jeg pleier å si - Jeg er gass så får du være brems Lenke til kommentar
Gjest Guest_Gutt_* Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Takker! Tenker at neste gang skal jeg prøve å bare kline så lenge som mulig Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Bare å la det stå til. Men ikke kline lenge kun for å kline lenge. La det gå naturlig for seg, og bare kos deg i hennes selskap og la henne kose seg i ditt selskap. Tror du bare skal senke skuldrene, og ikke tenke for mye på når du skal kline, når du skal legge hånden din på hennes, når du skal se henne i øynene, osv. Det kan komme frem som veldig planlagt og kjedelig. Bare nyt det, og gjør det som føles naturlig. Føles det naturlig å kline sammenhengende i 30 min, så go for it. Bare ikke klin så lenge som mulig kun for å kline. Litt kronglete forklart, men er tidlig om morgenen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå