TheCatIsALie Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Er det vanlig at OF lagger? Min PC takler crysis på max, men ikke OF? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hvis du har view distance på max, så tipper jeg den hakker ja. (lag er internet forsinkelse, ikke skjermkort/ytelsesproblemer.) Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Selv ikke den nyeste monsterpc kan kjøre OFP med alle instillinger på maks. Dette fordi instillingene i options ikke er like begrenset som de fleste andre spill. Bare la grafikkinstillingene stå på default, eventuelt øk litt der du ser nødvendig, så burde det gå bra. Når det gjelder OFP mot Arma så er det vel mye det samme spillet oppdatert, OFP er litt bedre på AI kontroll og ett par småting, men i de aller fleste aspekter er Arma bedre, forutsatt at du har en gjennomsnittlig gamer pc å kjøre det på. Nå kommer forresten Arma 2 snart. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1040581 Endret 1. juni 2009 av -sparks- Lenke til kommentar
AndW Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Krever OFP virkelig så mye av datamaskinen? Har OFP CWC på min laptop/craptop og kan kjøre det på nesten best grafikk. Skal sies at det lagger en del når jeg "ser på" skog, men ellers glir det bra. Er det vanlig at OF lagger? Min PC takler crysis på max, men ikke OF? Er dette sant? OFP sin grafikk er jo rass sammenlignet med Crysis sin! Er det en grafikk-patch jeg har godt glipp av? Ville forresten ventet på Arma 2. Kommer 19. juni. Jeg er veldig sikker på at det er bedre enn både Arma og OFP! Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 arma er vel den uoffisielle opdateringen til flashpont eller? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 @MrLee: Så hvis view distance er på max, ser jeg egentlig hele kartet? (ikke bare det synlige) Arma 2 håper jeg blir gøy har det nå, men har problemer med å få til å funke Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hvor mye du ser er jeg ikke sikker på, men jeg mener å huske at view distance slideren endte på > 7 km? Mumba: jo, når maskinen skal laste inn flere kilometer med, la oss være ærlige, ikke helt optimalt kodet map, så krever det sitt av PCen Du har sannsynligvis ikke rørt slideren for view distance da jeg mente den kom med Resistance pakken? eller iallefall ble patchet inn da. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Ikke rørt? Tenkte spillet var elgammel og tok alt på fullt jeg.. men viewdistance skal ned en del nå Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Er det vanlig at OF lagger? Min PC takler crysis på max, men ikke OF? Er dette sant? OFP sin grafikk er jo rass sammenlignet med Crysis sin! Er det en grafikk-patch jeg har godt glipp av? Hvor pen du oppfatter at grafikken er, er ikke nødvendigvis et godt mål på hvor mye prosesseringstid som kreves av skjermkortet for å tegne grafikken. Crysis og OPF tilhører helt forskjellige generasjoner når det gjelder grafikkteknologi og kan nesten ikke sammenlignes. Jeg vil tro at Crysis er mer finpusset og man har jobbet generelt mer med at Crysis skal se flott ut, men likevel ikke drepe PCen din. OPF derimot inneholder nok en del gammel og tung programkode som gjør grafikken spesielt vanskelig å kjøre i enkelte situasjoner, f.eks når det er mye vegetasjon. Grunnen til dette er nok at det er 6-7 år mellom spillene, og utviklerne av disse to spillene har hatt helt forskjellig fokus på hvor de legger inn arbeidet sitt. Grafikken var ikke det som skulle selge OPF. Endret 1. juni 2009 av Skagen Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hvis du vil prøve en ny vri på OFP så last ned FFUR. Dette gir deg moderne vpåen og utstyr og utrolig oppdatert grafikk. Med ett par patcher kan faktisk flashpoint se temmelig flott ut. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Er ffur gratis? fant 499mb's versjon på filefront, kan det være hele spillet, eller demo? Endret 2. juni 2009 av Jevrio Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 FFUR er en fanmodifikasjon og du trenger det originale OPF for å spille det. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Fant ut det.. hadde lyst til å spille på skolen.. det kan jeg visst bare glemme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå