Eplekakespising Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Bruker: Madusius Utfordring: Kun 50mm fastoptikk, og bare S/H Deltakernivå: Kjører på med kandidat Utstyr: Olympus E400 + Olympus 50mm f/2 objektiv Tilleggsutfordringer: Holde meg unna "standard"motiver(men tar ikke dette så tungt). Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Du har i hvertfall tilgang på et skikkelig objektiv til junifesten. Veldig allsidig.. Blir spennende å se hva du får til Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Første bilde, usikker selv det er verdt og postes en gang, men det får stå sin prøve. Mildt sagt dårlig vær ute i dag, og lite lyst til å hyre meg inn i regnklær og ødelegge fotoutstyret mitt, så det får bli med dette bildet. "Naturens tilbøyelighet" Ris og ros mottas med takk! Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Det er den sterke vinden som blåser grenene mot venstre, altså? Vanskelig å relatere til et sånn motiv akkurat i dag -- jeg må bare gni det inn, men været i Oslo har vært helt praktfullt i dag... Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Det var et helt annet vær enn det var i Gjøvik i alle fall. Skjønner at du ikke var helt i humøret til å gå ut for å si det sånn. Resultatet ble i grunn ganske stilig. Tittelen passet perfekt også. Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Gni det bare inn ja! satser på mye bedre vær framover nå, nå har vi fått nok dårlig vær i hele vinter, har gitt beskjed oppover Takker for kommentarer og ros! Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) 2. Juni! Regner stadig så det blir dårlig med vandring etter motiver, så jeg tar bilder av det jeg finner tak i ly av regnet utfor huset "Dit vanndråpene drar for å hvile" Ris og ros mottas med takk! Endret 2. juni 2009 av Madusius Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 3. Juni! Tornen Har forresten sluttet å regne Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 "Dit vanndråpene drar for å hvile" Dette likte jeg. Pene strukturer i bakgrunnen, og det passet bra med litt støy her. Ville kanskje kuttet den en anelse i toppen - den bidrar ikke så mye. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Likte også vanndråpene. S/H er et effektfullt virkemiddel... Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) 5. Juni! Artig å se at folk tar en tur innom å ser! Takker for kommentarer og innspill Enig i at toppen burde kuttes, prøvde det og det så bedre ut! Her kommer dagens bilde(gårdagens utgikk da man ikke hadde tid ): Are you nuts?! Endret 5. juni 2009 av Madusius Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Nydelig bokeh - svart kaffe med tykk fløte! Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Takker for positiv tilbakemelding! Har hatt litt mye å gjøre i det siste, så her kommer gårdagens og dagens bilde! Har jukset på begge bildene, da jeg synes det er så mange vakre farger i omgivelsene for tiden så synes jeg det rett og slett ble så trist med S/H, så disse to kommer i farge! Endret 7. juni 2009 av Madusius Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 2. Juni! Regner stadig så det blir dårlig med vandring etter motiver, så jeg tar bilder av det jeg finner tak i ly av regnet utfor huset "Dit vanndråpene drar for å hvile" Ris og ros mottas med takk! Absolutt nydelig! Må også få gratulere med et koselig kamera. Må jo bare elske E-400. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Are you nuts?! Neida, men man er det om man ikke liker dette Tom Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 Tusen takk for alle kommentarer! Må virkelig beklage for at jeg ikke har fulgt opp resten av utfordringen, men har hatt en det å gjøre i det siste så har måtte nedprioritere! @Simon: Veldig fornøyd med E-400, vurderer å kjøpe meg E-30 eller E-3 nå pluss 7-14mm okjektivet! Kjenner at jeg bare MÅ ha tomsi: Bra du liker det, for det gjør jeg og! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå