Gå til innhold

Billig og enkel domene kjøp, hjelp!


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg skal kjøpe et domene for min Klan på internett. Dette har jeg aldri gjort før så hadde vært fint med litt hjelp. Det er noen få ting jeg lurer på og noen ting jeg krever. I noen av de billige firmane jeg har vært borti må man oppgi forretningsnummer noe som vi ikke har. Jeg er også på jakt etter det billigste (naturlig vis) helst .no eller .net eller .eu . Til slutt så vil jeg gjærne betale et fast beløp ikke feks 20 kr i året hvis dere skjønner. Altså at jeg betaler feks 100 kr på direkten og det er det jeg trenger å betale :)

 

Takk på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. Jeg skal kjøpe et domene for min Klan på internett. Dette har jeg aldri gjort før så hadde vært fint med litt hjelp. Det er noen få ting jeg lurer på og noen ting jeg krever. I noen av de billige firmane jeg har vært borti må man oppgi forretningsnummer noe som vi ikke har. Jeg er også på jakt etter det billigste (naturlig vis) helst .no eller .net eller .eu . Til slutt så vil jeg gjærne betale et fast beløp ikke feks 20 kr i året hvis dere skjønner. Altså at jeg betaler feks 100 kr på direkten og det er det jeg trenger å betale :)

 

Takk på forhånd

 

 

Hei :) bruker selv one.com (der får du .no på domenet :thumbup: ) da kan du slev bestemme hvor stort minne du vil ha! Minnene koster 10, 20 eller 30kr i tillegg til ca 300-400 kr i året. da betaler du årsavgift, og så betaler du ikkje igjen før til neste år ;) det er veldig enkelt å forstå og det er hjelp å få på direkten 24/7 (hele tiden) innpå www.one.com Ta turen innom :) Bare spørr visst du trenger meir hjelp :)

Lenke til kommentar
Takk for svar, men var ute etter en side uten Års /måndes avgift

 

Det finnes ikke. Du kan ikke kjøpe et domene for alltid. Så vidt jeg vet er 10 år om gangen det lengste du kan kjøpe. Men da betaler du jo som oftest bare 10 ganger årsavgiften - rabatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...