Gjest følsom? Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 hei, gutt 18 her jeg vet ikke hva slags terminologi som brukes, men i alle fall er saken omtrent slik. fikk kjæreste for første gang nå for et par måneder siden. føler meg litt uerfaren, så for eksempel hadde jeg en puls på over 200 første gang jeg kysset henne. følte meg litt forlegen men nåvel - den saken har roet seg en del. uansett. synes det er slitsomt at jeg får veldig lett ereksjon bare jeg holder henne i hånda eller spesielt holder rundt henne, og i sistnevnte situasjon er det veldig lett at jeg føler meg, ja la oss si fuktig nedentil - spesielt om vi også kysser. hvis vi har sett film eller noe og jeg har holdt rundt henne i et par timer må jeg alltid en tur på do for å ta vekk en fuktig flekk i boxeren, æsj. er ikke sæd heldigvis, men tror jeg hørte noen kalle det "lystdråper" om det stemmer. til orientering har vi ikke sex, føler oss nok ikke helt klare til det ennå. hun har hatt kjæreste en gang før, men vet at de heller ikke gjorde det. uansett - hvor normalt er dette da? jeg er allerede ganske lei. Lenke til kommentar
eKreativ Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Det er helt normalt det vil (sannsynligvis) gå gradvis over etterhvert som kroppen din blir vant til slik kontakt med henne. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Det er helt normalt det vil (sannsynligvis) gå gradvis over etterhvert som kroppen din blir vant til slik kontakt med henne. dette er korrekt. btw: lystdråper kan inneholde sæd, men i begrensa menger. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Vil tro det er ganske normalt, får slike "flekker" selv. Naturens glidemiddel fra mannens side At du får lett ereksjon i tide og utide kan være irriterende, men det er så utrolig mye bedre enn om du hadde det motsatt. Hehe. Endret 1. juni 2009 av Christeven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg