anonymmmmmm Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Veit ikkje heilt kva dette insektet heiter eg, men kult var det i alle fall. Visste ikkje heilt kva for bilete eg skulle velje. Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Veit heller ikke hva dette er men har sett de før og det ser ut som de er fotogene. Bilde 2 fungerer ok men mangler litt på fokus.(øye er nesten i fokus)Ønsker mer dybdeskarphet, hvilken blender har du brukt? Endret 2. juni 2009 av Phaser_ Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Minner mistenkelig om en tege, men så var hvilken da. Den likner litt på Elasmostethus interstinctus, men vanskelig å si sikkert for en ikke-ekspert som meg, siden den likner på andre også. Det ligger ved noe EXIF-data som sier f/3.5. Om dette er den faktisk benyttede blenderen, kan det nok spanderes på en litt mindre blender på så nært hold. Jeg savner som Phaser bedre fokus på øyet, men flotte farger på insektet og fin bakgrunn. I likhet med trådstarter er jeg neimen ikke sikker på hvilket jeg ville valgt heller. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 f/3.5 ja. Tusen takk for kritikk, begge to. Trur nok det er ein slik som du lenkjer til, k.n.b. Lenke til kommentar
Scroogey Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Du bomma litt på fokus, men velg bilde 2 (til høyre), det er brukbart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå