Gå til innhold

Om The Matrix er virkelighet?, og ville DU brydd deg da?


Eriond

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-45jaQkrH

-er jo også en teori om at viss vi kunne visst enhver eksisterende partikkels hastighet, plassering og retning, kunne vi forutse fremtiden helt eksakt. :D Altså er alt forutbestemt, uansett hva vi gjør og foretar oss. :wink:

Eneste problemet er at det visstnok kun er mulig å vite èn av disse tre av gangen... :-?

 

Bare litt synsing fra min side, men allikevel noe å tenke på...

Lenke til kommentar

Jeg liker ting som det er nå.

 

Det er morro å kunne hoppe høyt. Bare synd det er så mange av dere som ikke er klare for den virkelige sannheten, at dere faktisk bor i THE MATRIX.

 

 

:yes:

 

Filmen er jo ikke helt reell slik som MATRIX er, men den gir en god pekepinn. Grunnen til at den er laget er jo for å få folk til å kunne forstå hva det vil si. Dermed kan vi etterhvert koble dere fra. :yes:

Lenke til kommentar

Hvis Matrix er en virkelighet, hvor er da alle "bugz" ?? Og du som sa at filmen The Matrix er en pekepinn på den virkelige The Matrix vil jeg tippe at bugz i VÅR Matrix er pedofile og Kongen (den største feilen i matrix noensinne !! ) :lol:

 

Bare kødda, er ikke noe nytt på nforce så jeg kjeder meg :D:yes:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Hahaaa! Alle som er religiøse har tilbedd en datamaskin!

D var tanken som slo meg når jeg så The Matrix.

 

Vel... Hvis så var tilfellet, så har jo faktisk Jorda vært virkelig, så derfor røyk den kommentaren... OM menneskene hadde klart å kaste bort alt på den måten, så er det ikke sikkert Gud hadde gjort noe med det. Alle mennesker har retten til å velge, og hvis vi valgte det, så ville det være vår feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...