arve19 Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Trodde alle visste at Billegutt er en av dem. Hans existens er kun basert på våres uvitenhet.............! Helt opplagt så må jo Mr. Linus Torvalds ha en fot på utsiden??? Eller hur? :o Lenke til kommentar
alexio Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 why care? har vi det ikke bra nok fra før? ville vi følt oss bedre om vi ikke hadde levd i denne "virtuelle verdenen"? alexio Lenke til kommentar
sukram Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Trygt å godt her i matrix...alt som kan mistes er ett par bytes. Trives med tanken Lenke til kommentar
Gjest Slettet-45jaQkrH Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 -er jo også en teori om at viss vi kunne visst enhver eksisterende partikkels hastighet, plassering og retning, kunne vi forutse fremtiden helt eksakt. Altså er alt forutbestemt, uansett hva vi gjør og foretar oss. :wink: Eneste problemet er at det visstnok kun er mulig å vite èn av disse tre av gangen... :-? Bare litt synsing fra min side, men allikevel noe å tenke på... Lenke til kommentar
DevN Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 slutt å tro på gud, tro på matrix.. for alt vi vet er vi bare en stor utgave av the sims En utgave av the sims ja... Skal si "den andre verdenen" har kommet langt i utviklingen. Lenke til kommentar
abze Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 fått kjangsen te å prøve det som neo og trinity gjør! Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 vel, då blir eg livredd, for hvis det kommer en idiot som nettopp har lært seg kommandoen : format c : så sliter vi nåkke jævlig Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Jeg liker ting som det er nå. Det er morro å kunne hoppe høyt. Bare synd det er så mange av dere som ikke er klare for den virkelige sannheten, at dere faktisk bor i THE MATRIX. Filmen er jo ikke helt reell slik som MATRIX er, men den gir en god pekepinn. Grunnen til at den er laget er jo for å få folk til å kunne forstå hva det vil si. Dermed kan vi etterhvert koble dere fra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-45jaQkrH Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 *mumle noe om å få lagt inn store deler av forumbrukerne på nærmeste mentalsykehus* Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Til alle dere som ennå ikke vet det, Matrix er virkelig. "Welcome to the desert of the real world".... m.a.o. avgrunnen, Daäth, kunnskap osv. Lenke til kommentar
BeyondALL Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Hvis verden er programert er det iallefall noen som har gjort en seriøs programerings-blunder, og bør feilsøke litt ;-) Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 *mumle noe om å få lagt inn store deler av forumbrukerne på nærmeste mentalsykehus* *spring som ein gal for å unngå "hvitefrakkene"* Lenke til kommentar
DevN Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 vel, då blir eg livredd, for hvis det kommer en idiot som nettopp har lært seg kommandoen : format c : så sliter vi nåkke sinnsvakt Lenke til kommentar
Kel Sha'in Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 *mumle noe om å få lagt inn store deler av forumbrukerne på nærmeste mentalsykehus* F@en, ikke nå igjen...? Lenke til kommentar
neocore Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Hvis Matrix er en virkelighet, hvor er da alle "bugz" ?? Og du som sa at filmen The Matrix er en pekepinn på den virkelige The Matrix vil jeg tippe at bugz i VÅR Matrix er pedofile og Kongen (den største feilen i matrix noensinne !! ) Bare kødda, er ikke noe nytt på nforce så jeg kjeder meg Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Hva slags Pc hadde klart å kjøre verden??? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Nå flyttes hele denne vekk fra "Annet om hardware" og over til "Søppel" hvor den hører hjemme Lenke til kommentar
Fingolfin Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Hahaaa! Alle som er religiøse har tilbedd en datamaskin!D var tanken som slo meg når jeg så The Matrix. Vel... Hvis så var tilfellet, så har jo faktisk Jorda vært virkelig, så derfor røyk den kommentaren... OM menneskene hadde klart å kaste bort alt på den måten, så er det ikke sikkert Gud hadde gjort noe med det. Alle mennesker har retten til å velge, og hvis vi valgte det, så ville det være vår feil. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Hva slags Pc hadde klart å kjøre verden??? min .. shuttle XPC POWA! dere må alle virkelig mangle noen privatliv når dere sitter å "filosifiserererere" om noe så lamt som dette ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå