inaktiv000 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) 1. Hold tastaturet foran deg, og se på tastene i midten 2. Slapp av i øynene, og prøv å la 'G' og 'H' overlappe 3. Hold fokus på 'G' og 'H', mens du løfter tastaturet over hodet. (4. Hvis du ikke ser det, prøv å riste litt på tastaturet, eller vippe det frem og tilbake) Hvis noen har sett det før, ikke spoil. Endret 1. juni 2009 av cecolon Lenke til kommentar
SCV Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 klarte fint og overlappe, men aner ikke hva jeg skal se Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Fungerar det på bærbar? Skjønar heller ikkje heilt kva eg skal sjå. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) dette tør jeg vitterlig ikke gjøre. kommer bare til å få masse dritt fra tastaturet i øynene edit: prøvde, men funka ikke for min del. Endret 1. juni 2009 av Sangesland Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Funker mye bedre hvis du rister litt på tastaturet når du har det over deg Lenke til kommentar
visningsnavn2 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Funker mye bedre hvis du rister litt på tastaturet når du har det over deg takk for tipset, klarte det ikke første gangen men dette hjalp! Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Er det det at g og h ikke er i midten? Lenke til kommentar
marcusss Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Er det det at g og h ikke er i midten? Alle dei matrestane som sit igjen millom tastane på tastaturet skal falla ned i dei vidopne augo dine, slik at du fær vondt. Ha ha! Og sist eg sjekka, sat G og H ganske i midten. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg fikk til!! Dette var morro! Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Fikk en nål i øyet, TAKK SKAL DU HA BILDE!! gjorde ikke det da :/ haha du trodde på det hvis du trykte her Endret 1. juni 2009 av morgan_kane Lenke til kommentar
CoolBeer Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 xkcd er rett og slett genialt Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Jepp, var der jeg hentet trikset fra. Håpet at alle greide å holde seg fra å røpe det Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Haha, så teit. Fungerar sikkert i 1 av 100 tilfeller. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Åhh, det lyser... Masse lys... Åh... Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Funka ikke for meg, jeg rensa tastaturet for rundt en uke sia da Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Er det det at g og h ikke er i midten? Alle dei matrestane som sit igjen millomtastane på tastaturet skal falla ned i dei vidopne augo dine, slik at du fær vondt. Ha ha! Og sist eg sjekka, sat G og H ganske i midten. Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenforIkke på tastaturet på den stasjonære jeg har Endret 4. juni 2009 av Potetgull96 Lenke til kommentar
marcusss Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Okay, då Eg meinte på midten av bokstavdelen av tastaturet. Viss du brukar touch-metoden, er G og H dei tastane som stend i midten Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Fikk en nål i øyet, TAKK SKAL DU HA BILDE!! gjorde ikke det da :/ haha du trodde på det hvis du trykte her du er luring! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå