the_last_nick_left Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 haha! Kostholdet mitt er et eksempel på at det går ann å spise ujevnt, usunnt, og mye uten å bli stor.. skjønner ikke hvordan, men er visst heldig sånnsett! Bare vent, den horisontale voksealderen kommer nok, skal du se.. Men bra bilder, skal nok kopiere "studioet" ditt.. Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Dagens ble bra Mads! Hvordan er lyssettingen? Ikke rart du er så tynn når du ikke spiser mer enn dette her. Student og student, Trondster. Han går i 2. klasse på VGS. små skolebarn?? Neidaaaaa. Du er ikke liten du. STOOOOR gutt! Hvor stor er Atomprompen? *løfte armene til* SÅÅÅÅÅ stor er Atomprompen! "Liten, men god som gull. Liten, men ikke et null. Liten, men gjør så godt jeg kan. Stor nok til å være på internett." * Vi er i alle fall to. Jeg går i 2. klasse på videregående jeg også. Er ikke så altfor dumt egentlig. Dere andre er bare misunnelige på oss. Liker bildene dine, og kreativ idé, men jeg håper virkelig du spiser mer(?). Selv jeg spiser middag hver dag. *Liten nyverson jeg lagde av en gammel kristen barnesang. Endret 16. juni 2009 av carmelita Lenke til kommentar
Farner Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 "Liten, men god som gull. Liten, men ikke et null. Liten, men gjør så godt jeg kan. Stor nok til å være på internett." *Vi er i alle fall to. Jeg går i 2. klasse på videregående jeg også. Er ikke så altfor dumt egentlig. Dere andre er bare misunnelige på oss. Liker bildene dine, og kreativ idé, men jeg håper virkelig du spiser mer(?). Selv jeg spiser middag hver dag. *Liten nyverson jeg lagde av en gammel kristen barnesang. Haha.. 1991 kullet --> Russ 2010!!!! Men nå som jeg har sommerferie blir det skjeldent en middag om dagen. Deler den opp i mindre deler og spiser når jeg er sulten. Så når jeg tar bilde av en av middagene mine kan det virke lite! -- Brukte frikort for dag 15. Var på klassetur med skolen! Dag 16 - Yoghurt En av mine mange middager. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 16. ble bra! Du kunne kanskje brukt ei papplate på framsida for å lyse litt opp.. Men yoghurt er jo bare luft! En dessert, men ingen middag Lenke til kommentar
Farner Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 16. ble bra! Du kunne kanskje brukt ei papplate på framsida for å lyse litt opp.. Men yoghurt er jo bare luft! En dessert, men ingen middag Dessert og middag går for det samme! Men takk for tipset om papplate. Skal prøve det Lenke til kommentar
Farner Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 Dag 17 - Oliven Lite motivert til å ta bilder idag. Merker at tema mitt kan bli litt kjedelig i lengden. Tok at kjapt bilde av noen oliven vi hadde til salaten idag. Lenke til kommentar
Farner Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 Dag 18 - Stedet jeg spiste min middag! For å lage en sikkelig vri tok jeg bilde av huset og solnedgangen bak huset mitt, hvor jeg spiste min middag! Huset mitt er det hvite du ser nederst i parken. Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Veldig bra junifest så langt. Jeg synes du bare har blitt bedre og bedre for hver dag. Fortsett på denne måten! Lenke til kommentar
Farner Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2009 Tusen takk iamluke! Men... Jeg skal kanskje på Hovefestivalen. Er det mulig å ta bilder til temaet mitt der og legge alt ut når jeg kommer hjem? Eller burde det legges ut dag for dag? I tillegg. Hvis jeg ønsker å ta bilder av andre ting under konserten må jeg begrense det til en dag, siden jeg bare har et frikort igjen? Noen som vet om det er lov til å fotografere osv på Hove? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Men... Jeg skal kanskje på Hovefestivalen. Er det mulig å ta bilder til temaet mitt der og legge alt ut når jeg kommer hjem? Eller burde det legges ut dag for dag? Det går fint å samle opp og legge ut etter på. men det er OK å gi beskjed, så vi ikke lurer på om du har kastet inn håndkle I tillegg. Hvis jeg ønsker å ta bilder av andre ting under konserten må jeg begrense det til en dag, siden jeg bare har et frikort igjen? Der får du muligens et problem. Hvis vi ikke ser det som en "sykemelding" som begynner en dag og virker til du er på beina igjen. Noen som vet om det er lov til å fotografere osv på Hove? Det er jo et godt spørsmål. Er mulig at speilrefleks ikke blir godtatt. Tom Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Et lite søk på "speilrefleks" på forumet til Hovefestivalen gav meg denne tråden: http://forum.hovefestivalen.no/read.php?4,102343 Lenke til kommentar
Farner Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Det går fint å samle opp og legge ut etter på. men det er OK å gi beskjed, så vi ikke lurer på om du har kastet inn håndkle Er ikke 100% sikker ennå om jeg skal, men sier ifra hvis jeg drar! Der får du muligens et problem. Hvis vi ikke ser det som en "sykemelding" som begynner en dag og virker til du er på beina igjen. Får se da. Siden det ikke er lov med speilrefleks på festivalområde glipper noe av gleden med å ta det med seg. Vil jo helst ikke tøye junifest reglene heller. Kan jo ta det som en ekstra utfording å skape spennende bilder med mobilen og da! Et lite søk på "speilrefleks" på forumet til Hovefestivalen gav meg denne tråden:http://forum.hovefestivalen.no/read.php?4,102343 Ok.. Tar litt selvkritikk på den der. Sjekk ut linken Endret 19. juni 2009 av Atomprompen Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Huset mitt er det hvite du ser nederst i parken. Jeg veit hvor du bor! Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg har i hvert fall lagt til youghurt og oliven på handlelista. :b Lenke til kommentar
Farner Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2009 Dag 19 - Sure Seigmenn Elsker seigmenn! Say no more! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Haha - genial positur! Bra bilde! :D Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Denne var jo bare genial.. Lenke til kommentar
lessis Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Dette var et flott bilde. Fikk lyst på seigmenn jeg også. Håper du ikke hadde dem til middag. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå