Gå til innhold

Junifest 2009 - Atomprompen - Dagens Middag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dagens ble bra Mads!

Hvordan er lyssettingen? Ikke rart du er så tynn når du ikke spiser mer enn dette her. :tease:

Student og student, Trondster. Han går i 2. klasse på VGS. ;)

små skolebarn?? :dontgetit::hrm:
Neidaaaaa. Du er ikke liten du. STOOOOR gutt!

Hvor stor er Atomprompen?

*løfte armene til*

SÅÅÅÅÅ stor er Atomprompen!

"Liten, men god som gull. Liten, men ikke et null. Liten, men gjør så godt jeg kan. Stor nok til å være på internett." *

Vi er i alle fall to. Jeg går i 2. klasse på videregående jeg også. Er ikke så altfor dumt egentlig. Dere andre er bare misunnelige på oss.

Liker bildene dine, og kreativ idé, men jeg håper virkelig du spiser mer(?). Selv jeg spiser middag hver dag.

*Liten nyverson jeg lagde av en gammel kristen barnesang.

Endret av carmelita
Lenke til kommentar
"Liten, men god som gull. Liten, men ikke et null. Liten, men gjør så godt jeg kan. Stor nok til å være på internett." *

Vi er i alle fall to. Jeg går i 2. klasse på videregående jeg også. Er ikke så altfor dumt egentlig. Dere andre er bare misunnelige på oss.

Liker bildene dine, og kreativ idé, men jeg håper virkelig du spiser mer(?). Selv jeg spiser middag hver dag.

*Liten nyverson jeg lagde av en gammel kristen barnesang.

Haha.. 1991 kullet --> Russ 2010!!!! :D

Men nå som jeg har sommerferie blir det skjeldent en middag om dagen. Deler den opp i mindre deler og spiser når jeg er sulten. Så når jeg tar bilde av en av middagene mine kan det virke lite! ;)

--

Brukte frikort for dag 15. Var på klassetur med skolen! :p:D

Dag 16 - Yoghurt

En av mine mange middager.

3632995679_92801fbec1.jpg

Lenke til kommentar
16. ble bra! Du kunne kanskje brukt ei papplate på framsida for å lyse litt opp..

Men yoghurt er jo bare luft! En dessert, men ingen middag :p

Dessert og middag går for det samme! Men takk for tipset om papplate. Skal prøve det :D

Lenke til kommentar

Tusen takk iamluke! :)

Men... Jeg skal kanskje på Hovefestivalen. Er det mulig å ta bilder til temaet mitt der og legge alt ut når jeg kommer hjem? Eller burde det legges ut dag for dag?

I tillegg. Hvis jeg ønsker å ta bilder av andre ting under konserten må jeg begrense det til en dag, siden jeg bare har et frikort igjen?

Noen som vet om det er lov til å fotografere osv på Hove?

Lenke til kommentar
Men... Jeg skal kanskje på Hovefestivalen. Er det mulig å ta bilder til temaet mitt der og legge alt ut når jeg kommer hjem? Eller burde det legges ut dag for dag?

Det går fint å samle opp og legge ut etter på. men det er OK å gi beskjed, så vi ikke lurer på om du har kastet inn håndkle ;)

I tillegg. Hvis jeg ønsker å ta bilder av andre ting under konserten må jeg begrense det til en dag, siden jeg bare har et frikort igjen?

Der får du muligens et problem. Hvis vi ikke ser det som en "sykemelding" som begynner en dag og virker til du er på beina igjen.

Noen som vet om det er lov til å fotografere osv på Hove?

Det er jo et godt spørsmål. Er mulig at speilrefleks ikke blir godtatt.

Tom

Lenke til kommentar
Det går fint å samle opp og legge ut etter på. men det er OK å gi beskjed, så vi ikke lurer på om du har kastet inn håndkle ;)

Er ikke 100% sikker ennå om jeg skal, men sier ifra hvis jeg drar!

Der får du muligens et problem. Hvis vi ikke ser det som en "sykemelding" som begynner en dag og virker til du er på beina igjen.

Får se da. Siden det ikke er lov med speilrefleks på festivalområde glipper noe av gleden med å ta det med seg. Vil jo helst ikke tøye junifest reglene heller. Kan jo ta det som en ekstra utfording å skape spennende bilder med mobilen og da! :D

Et lite søk på "speilrefleks" på forumet til Hovefestivalen gav meg denne tråden:

http://forum.hovefestivalen.no/read.php?4,102343

Ok.. Tar litt selvkritikk på den der. Sjekk ut linken

Endret av Atomprompen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...