Farner Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Både dag 10 og 11 så veldig fristende ut, men burgeren fristet mest Er noe med belysningen på burgeren som gjør at jeg liker det bildet best tror jeg. Som "studio" bruker jeg en banankasse kledd med A3 ark. Da jeg tok bildet av cola-glasset spruta jeg noe sykt utover og ødla mange papir. Så bakgrunnen har jeg jobba endel med i PS for å få fin, noe som også ødla noe av skyggen. Men det har likevel ikke så mye med belysningen. Driver fortsatt egentlig å krangler litt med blitzen min. Kjøpte den for ikke så alt for lenge siden så er ikke helt vandt med den. Nesten så jeg vurdere å lese manualen. Men det er kanskje å synke for dypt? Endret 12. juni 2009 av Atomprompen Lenke til kommentar
Farner Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Dag 12 - Nutella skrive Hvis noen husker sjokoladepålegget Nutella, er det helt himmelsk. Ble igjen en kjapp middag. Det blir litt mye bilder av det samme. Bare middagen min som et produktfoto, men håper å få tatt litt mer spennende bilder etterhvert. Endret 12. juni 2009 av Atomprompen Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Bra bilde. Fin ren hvit bakgrunn. Spiser du slikt til middag?? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Rent og pent produktbilde. Nutella til middag? Du er student, skjønner jeg.. Et par smårusk på sensoren, forresten? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Dagens ble bra Mads! Hvordan er lyssettingen? Ikke rart du er så tynn når du ikke spiser mer enn dette her. Student og student, Trondster. Han går i 2. klasse på VGS. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Student og student, Trondster. Han går i 2. klasse på VGS. Huff - det er ikke lett for oss voksne å gjette alder på dere små skolebarn.. Lenke til kommentar
Farner Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 Bra bilde. Fin ren hvit bakgrunn. Spiser du slikt til middag?? Jeg skal ut og spise ordntlig middag senere. Men har ikke med kamera da, så dette går for middag 1 idag! Et par smårusk på sensoren, forresten? Vet ikke om det smårusket. Har ikke øye for smårusk så vet ikke helt hva jeg skal se etter. Dagens ble bra Mads! Hvordan er lyssettingen? Ikke rart du er så tynn når du ikke spiser mer enn dette her. Student og student, Trondster. Han går i 2. klasse på VGS. Bruker som vanlig den supre ( ) banankassen min kledd med A3 ark. Satte blitzen på kamerat og pekte den opp mot "taket" av boksen, så den reflekterte ned på skiva. Ang. middagen.. Hvis du plusser på en stor dobbel cheesburger meny på TEX-buger har du hele middagen min for ikveld! Huff - det er ikke lett for oss voksne å gjette alder på dere små skolebarn.. små skolebarn?? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) små skolebarn?? Neidaaaaa. Du er ikke liten du. STOOOOR gutt! Hvor stor er Atomprompen? *løfte armene til* SÅÅÅÅÅ stor er Atomprompen! Endret 12. juni 2009 av Lars Lenke til kommentar
Farner Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 små skolebarn?? Neidaaaaa. Du er ikke liten du. STOOOOR gutt! Hvor stor er Atomprompen? *løfte armene til* SÅÅÅÅÅ stor er Atomprompen! Lenke til kommentar
Kellendil Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hehe, jeg ler høyt her jeg sitter Flotte bilder Atom! skarpt og bra det siste der, har ingenting å klage på, og det sier litt når jeg er sunnmøring Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 SÅÅÅÅÅ stor er Atomprompen! *ligger flat utover bordet her nå - slemme, er dere* Ahem. ..men bildet var fremdeles fint! Lenke til kommentar
Farner Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 SÅÅÅÅÅ stor er Atomprompen! *ligger flat utover bordet her nå - slemme, er dere* Ahem. ..men bildet var fremdeles fint! Bare gøy med litt liv på tråden! hehe.. Vi kan jo snakke om hvor gammel Lars er da! Tydelig gretten når man nærmer seg midlivskrise! hoho. neida. Lars er vel 27 ellerno? Lenke til kommentar
Kellendil Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Det er da ikke gammelt! AKKURAT passe vil jeg si! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 28 takk. Og midtlivskrisa har jeg vært gjennom flere ganger. Lenke til kommentar
Ray_005 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Ble plutselig veldig mye offtopic :!: Skikkelig stilige bilder!! Min favoritt er egget =D Lenke til kommentar
Farner Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 Dag 13 - Ferdig med middagen Ferdig på jobb, deilig med middag! Ganske utslitt så tok ikke noe mega spennende bilde, men likevel annerledes fra tidligere dager. Ganske fornøyd Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg tror ikke kostholdet ditt blir anbefalt av Fedon eller Rohde Og mora di er nok heller ikke blid slik som du griser med middagsbordet Morsom vinkling på temaet - "keep them coming". Tom Lenke til kommentar
Farner Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg tror ikke kostholdet ditt blir anbefalt av Fedon eller Rohde Og mora di er nok heller ikke blid slik som du griser med middagsbordet Morsom vinkling på temaet - "keep them coming". Tom haha! Kostholdet mitt er et eksempel på at det går ann å spise ujevnt, usunnt, og mye uten å bli stor.. skjønner ikke hvordan, men er visst heldig sånnsett! Tusen takk! Liker å prøve å vri litt på temaet. Imorra har jeg hele dagen fri så kanskje jeg tar meg tid litt å virkelig finne på noe! Lenke til kommentar
Farner Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 Day 14 - Grilling Ble ikke noe spesielt spennende idag. Men brukte endel tid på å leke meg i PS. Ble jo ikke noe profft, men morsom effekt. Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Mye fristende mat her (og endel jeg lett står over). Men hva kastet du på grillen? Veldig lite som banker grillmat. Ett eller annet med stekingen gjør at det smaker helt topp (gitt at det er mat egnet for grilling). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå