tecnic Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 1. Du slår på datamaskinen din. Den starter opp. 2. Datamaskinen stopper. Du må skrive passordet ditt inni et vindu for å få tillatelse til å komme inn i Windows. Dette vinduet er i velkomstskjermen. I dette vinduet skriver du muligens også brukernavn eller brukernavnet står øverst allerede. Under skriver du passord. Når du starter datamaskinen. Dette vinduet ønsker jeg å finne ut om det er mulig å få på min datamsaskin også under oppstart i velkomstskjermen. Windows XP SP3. I dag har jeg et av disse dumme ikonene. Jeg må flytte pila til dette ikonet og trykke ned venstre museknapp for å skrive passord. Pila står alltid 2-3 cm til venstre for ikonet, men er litt problematisk av og til. Har hatt dette vinduet før på en annen datamaskin. Lenke til kommentar
jstrandl Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Dette skal du finne i kontrollpanelet, under brukerkontoer. Velg - Endre måten brukere logger på eller av. Fjern haken på: Bruk velkomstskjerm Start på nytt, og saken skal være grei. jstrandl Lenke til kommentar
Christerm Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Hvis du vil ha ctrl+alt+del-pålogging kan dette også ganske enkelt fikses. Start -> Kjør -> control userpasswords2 - Velg Avansert(fane) - hak av for "Krev at brukere trykker CTRL+ALT+DEL. Selv foretrekker jeg å ha på denne "barnesikringen" for å forhindre at katten taster inn for mange gale passord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå