hvor Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg har tatt grunnkurset og lurer nå på hva det neste jeg må gjøre er for å få mopedlappen? Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg har tatt grunnkurset og lurer nå på hva det neste jeg må gjøre er for å få mopedlappen? Snakker du om trafikalt grunnkurs, teorikurset til mopedlappen, teorikurset+kjøretimer eller tatt teoriprøven? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Vel, her i Asker ihvertfall måtte vi ta noe langkjøring. Dette gjorde jeg idag og må nå vente til jeg blir 16 år for å så ta teoriprøven. Da har jeg førerkort for klasse M146 (Moped) Lenke til kommentar
hvor Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg har tatt grunnkurset og lurer nå på hva det neste jeg må gjøre er for å få mopedlappen? Snakker du om trafikalt grunnkurs, teorikurset til mopedlappen, teorikurset+kjøretimer eller tatt teoriprøven? Trafikalt grunnkurs Lenke til kommentar
serenity- Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Hei, Vis du har tatt Trafikalt Grunnkurs er det bare og melde deg på Moped Opplæring. Da må du kjøre i 14 timer ca.. så kan du ta Teorieksamen, og når du har bestått teorien er du klar for å kjøre på egen hånd (: - markus Endret 1. juni 2009 av serenity- Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Halla! Fikk lappen for ganske nøyaktig en uke siden Jeg tok traffikalt grunnkurs, og 14 kjøretimer hos en kjøreskole. Etter det var det bare og ta teoriprøven på trafikkstasjonen lykke til! Lenke til kommentar
serenity- Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 btw, du kan ta alle kjøretimene når du er 15, men teorien kan du ikke ta før du er fylt 16 (: Lenke til kommentar
hvor Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 okei, tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
hvor Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Men lurer på en ting til. må det være 3 måneder før man fyller året man kan ta moped opplæringen (kjøretimene)?? Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Men lurer på en ting til. må det være 3 måneder før man fyller året man kan ta moped opplæringen (kjøretimene)?? nei. fra fylte 15 kan du ta timene dine Lenke til kommentar
hvor Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Men lurer på en ting til. må det være 3 måneder før man fyller året man kan ta moped opplæringen (kjøretimene)?? nei. fra fylte 15 kan du ta timene dine Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå