super2277 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 hei jeg har et radiostyrt fly et electisk men jeg får ikke det om i lufta er det motoren det er feil meg eller bateriet Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Gå og les bruksandvisningen Kan hende det står nyttig informasjon du kan bruke til å hjelpe oss. Det kan være mange grunner til at den ikke virker, men sjekk bruksandvisningen først Lenke til kommentar
super2277 Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Gå og les bruksandvisningen Kan hende det står nyttig informasjon du kan bruke til å hjelpe oss. Det kan være mange grunner til at den ikke virker, men sjekk bruksandvisningen først okei har du rc fly Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Har ikke RC fly nei. Har derimot jobbet med RC bil Lenke til kommentar
super2277 Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Har ikke RC fly nei. Har derimot jobbet med RC bil ok Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Er batteriet skikkelig oljet? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Viktig grunnet levitasjonen for flyet. Man kan kalle det Antigraviditet. Lenke til kommentar
super2277 Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Viktig grunnet levitasjonen for flyet.Man kan kalle det Antigraviditet. hæ hva mener du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå