BrageD Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Toll er på 10 %, ikke 25 Toll er 105,-, mva er 25%. Nei, når ble toll en fast avgift? Toll er på 10,7 % for å være nøyaktig. Vil tro Gapwick snakker om fortollingsavgiften, som ligger på ca. 100kr. Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 http://www.blivakker.no/ProductPage.aspx?prid=1971 det er nu billig? Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg kjøper 2bokser renati for 280 kroner på utlendingsfrisør her nede. Synes det er veldig greit, blivakker var jo veldig billig. Noe sånn det koster i danmark også. Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Skal ikke skryte på meg så veldig langt hår, men har ganske tykt hår så må bruke litt ekstra voks når jeg først er i gang! Har kun brukt renati de siste 8-10 åra, kjøpte en boks for 2 måneder siden, sikkert halve igjen nå.. Bruker du 2 bokser i måneden så bruker inni helvetes mye voks! Tar du voksen i håret rett etter du har vaska og tørka det litt så trenger du kun en liten "dert" i hånda.. Mulig du trenger en klump på størrelse med et par erter pga langt hår! Hjemme i bygda har alltid en av frisørsalongene 2stk renati strong hold for 150kr, fair pris ;D Lenke til kommentar
Fyr1 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg mixer Renatien med H&M voksen til 35 kroner, er mycket bra. Lenke til kommentar
MCLoViN-ULTRA Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Kjøp ID, koster 100 kroner her, nesten helt likt renati. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Kjøp ID, koster 100 kroner her, nesten helt likt renati. +1 Merker så og si ingen forskjell på ID Hair og Renati. Men allikvel er det Renati det går i hos meg. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Kjøp ID, koster 100 kroner her, nesten helt likt renati. +1 Merker så og si ingen forskjell på ID Hair og Renati. Men allikvel er det Renati det går i hos meg. Hva er ID/hvor selges det og hva koster det? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Sinnsykt hvor mye voks du bruker . Selv har jeg tre bokser atm (strong hold, rock hard og paste) og de har vart siden en gang tidlig i vinter. Har også brukt under halvparten sånn samlet sett. Lenke til kommentar
MCLoViN-ULTRA Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Kjøp ID, koster 100 kroner her, nesten helt likt renati. +1 Merker så og si ingen forskjell på ID Hair og Renati. Men allikvel er det Renati det går i hos meg. Hva er ID/hvor selges det og hva koster det? Vet du ikke hva renati er eller kan du ikke lese? ID koster rundt 100 kroner på frisørbutikker. Endret 5. juni 2009 av j.l.scott Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Brukte nettopp opp min Renati Strong hold, som jeg har hatt i et halvt år. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Kjøpte meg Renati Strong hold her om dagen. Første gang jeg kjøper Renati. Synes den er ganske dyr da. Har brukt litt Renati MattMud tidligere. Men den var dårlig... Endret 8. juni 2009 av JFM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå