Gå til innhold

Billigere versjon av renati?


Anbefalte innlegg

Har funnet ut at renati: rock hard er den som passer meg best, er perfekt på alle måter, bra hold til selv litt langt hår, håret ser ikke for fettete ut, og den er lett og få ut. Eller den er faktisk nesten perfekt, for det eneste problemet er at den koster helvetes mye! Finnes det ikke noen billigere alternativer som gjør samme nytten?

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

god gammeldags ladning med meierismør. :p

 

neida, men skjønner ikke helt hva du mener jeg? du har funnet ut at det bare er renati som duger av alle merkene, men du vil ikke betale for det? du skal ha noe som er likt som renati, bare at det ikke er renati?

 

du før prøve andre billigere merker, se om det er noe du liker.

Lenke til kommentar
Nå har jeg jo ikke prøvd alt da, men lurte på om noen visste om noe billigere og like bra, hadde ikke gjort no å betalt litt mindre enn 400 i måneden kun for håret.

Helt enig, det er altfor mye penger.

Men samtidig høres det ut som du kanskje bruker litt mye. Jeg har lært meg å bruke mindre og mindre, og få like bra sveis for det.

 

Hvis du går innom Magic så har de en "Cemente Paste" krem fra et annet merke som visstnok skal være ganske kraftig. Husker ikke hva den heter, men da får du mye mer i boksen. Den er ganske dobbelt så bred som Renati-boksen, og har mørkebrunt lokk.

Lenke til kommentar

Hvorfor skal du ha noe billigere, renati er ekstremt bra! Hvis du ikke tenker på pengebruken vil du også få mer nytte av renatien hvis du tar Rock Hard i selve håret, strong hold litt mer ut på tuppene og avslutter det hele med soft hold, koster litt, men er verdt det. 400 kroner til håret i mnd er ikke så mye, tror jeg nesten er oppe i 7-800 på hårprodukter...

Lenke til kommentar
Nå har jeg jo ikke prøvd alt da, men lurte på om noen visste om noe billigere og like bra, hadde ikke gjort no å betalt litt mindre enn 400 i måneden kun for håret.

 

Hørtes veldig dyrt ut. Har ikke brydd meg så mye om priser, kjøpte en renati-boks i starten av januar og har 1/3 igjen. Brukes hver dag.

 

Strong hold, 100 ml. Kostet kanskje halvparten, husker ikke helt. Ikke at du skal bytte, hvis det er rock hard som passer deg best.

 

Ble bare overrasket over prisen, og når min i tillegg har holdt så lenge har ikke pris vært noe stort tema.

 

Edit: mente du at du bruker flere bokser i måneden? :O

Endret av Kloever_2
Lenke til kommentar
Hvorfor skal du ha noe billigere, renati er ekstremt bra! Hvis du ikke tenker på pengebruken vil du også få mer nytte av renatien hvis du tar Rock Hard i selve håret, strong hold litt mer ut på tuppene og avslutter det hele med soft hold, koster litt, men er verdt det. 400 kroner til håret i mnd er ikke så mye, tror jeg nesten er oppe i 7-800 på hårprodukter...

Stakkars deg....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...