Swifty Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Hei, lurer på m dere vet om det finst en irc client som lar deg connecte til flere servere samtidigt? Hadde bare vert så fint å ha, har prøvdt å finne en, men det ser heller litt vanskelig ut....(er redd en slik client ikke finnes,men men skal aldri si aldri) Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Både mIRC og BitchX har mulighet for å koble seg til flere servere samtidig. Lenke til kommentar
tore- Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 i mirc: /server -m irc.server.org Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 5. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2003 kan vel ikke forklare hvordan man gjør dette da?(bruker mIRC) Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 File -> Options Rett under knappen hvor det står "Connect to IRC Server" har du en avkrysningsboks hvor det står "New server window". Da vil den koble til serveren du har valgt i ett nytt vindu i mIRC. Lenke til kommentar
tore- Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 kan vel ikke forklare hvordan man gjør dette da?(bruker mIRC) Swifty, trodde jeg var VELDIG klar? Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 5. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2003 Swifty, trodde jeg var VELDIG klar? sorry da, kopierte først bare hva du sa....og jeg kom ikke inn på den serveren, så jeg trodde jeg gjore noe galt, men har fått de til nå. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Swifty, trodde jeg var VELDIG klar? sorry da, kopierte først bare hva du sa....og jeg kom ikke inn på den serveren, så jeg trodde jeg gjore noe galt, men har fått de til nå. Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 5. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2003 hey ikke le....er ikke fint det... studerte ikke så nøye hva han skrev, bare testet... :oops: Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 hey ikke le....er ikke fint det... studerte ikke så nøye hva han skrev, bare testet... :oops: vet, noen ganger man ikke ser det som ligger nærmest, vet hvordan der er Lenke til kommentar
_Neon_ Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Mener at den funksjonen kom i mIRC i versjon 6.0+ Så de som ikke får det til, last ned nyeste versjon Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 pIRCh98 har hatt muligheten veldig lenge før mIRC hadde det. :o) http://www.pirchat.com om jeg ikke husker feil. :o) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå