Axl91 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Vet ikke om dere husker meg, men hadde et gledesutbrudd her for en måned sia da jeg fant mobilen min i snøen etter 2.5 måneder! Idag ble mobilen min stjålet på volleyballbanen ved dikemark asylmottak(for de lokalkjente). Hvertfall så etter god kommunikasjon med ledelsen og min beskrivelse av personen så fikk jeg tilbake mobilen min! Han nektet, men de fant den på rommet hans. Da er neste stopp politistasjonen;) Edit: vil legge til at, ja, jeg vet jeg er en sløving når det gjelder telefonen min:P Men denne gangen så var den lagt i håndklede mitt blant mine venner;) Endret 1. juni 2009 av Axl91 Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Sant skal sies om våre nye landsmenn. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Eg hugsar det med mobilen din i snøen. Gratulerer. Var det ein innvandrar som tok den? I så fall burde han bli sendt ut av landet med første fly dit han kom frå. Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Til Nidaroo. Han var 1 av 16 asylsøkere der. Det som jeg burde reagert sterkere på var at han ikke satt med dem. Var jeg som hadde invitert dem dit til å spille med oss. De andre hjalp meg med engang og sa det måtte være han som gjorde det. Når jeg viste dem at jeg hadde fått den tilbake så jeg at de var lettet, og de ble skikkelig sure på ham, tydelig fryst ut. De var glade for å kunne spille med oss. Han gjør det jo bare værre. Tar dette som en god erfaring og lærer meg å kjenne mennesker. Jeg er ganske åpen for nye mennesker og lite fordomsfull. Men tydelige hasjrøykere får jeg mindre og mindre tillit til. Venner som driter seg ut, og fordommen blir desverre sterkere og sterkere. De jeg kjenner som røyker, gjør det sjeldnere og sjeldnere fordi de erfarer det sjeldnere og de mener det ikke er verdt et slikt stempel, for litt morro. Creds til dem Angående folk med innvandrerbakgrunn så har jeg fortsatt tillit til dem. De er jo like mye herfra som meg, og personlige erfaringer sier at så lenge du ikke viser svakhet så bryr de seg ikke. Noe jeg syntes er litt merkelig, spessielt hvis du har hund, og muslimske innvandrere har et syn på hunder:P til Norvegisk Anmeldte samme fyren samme kveld av prinsipp. Vet ikke om det får noen særlige ringvirkninger, men han får hvertfall beskjed om at man ikke slipper unna med det. Håper han blir sendt vekk. Trist at dette forsterker mitt syn på at afrikanere er større problemmakere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå