KimNK Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Jeg skal montere bryterer på kabinettvifter.. Hvilke bryterer (fra microplex) skal jeg bruke og hvordan skal jeg kople dem? :-? Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Egentlig samme hvem du bruker egentlig <ta de du syns er kule 8) Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2003 Samme om 2 eller 3 pinner? Lenke til kommentar
gather Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Vel nå er ikke jeg noen elektro geek men 3 pins er vel slik at man kan sende signalet videre til to forsjellige steder altså den har tre stillinger Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 samma det bare de har beskrivelsen on/off eller on/on for den saks skyld.. :wink: Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2003 Okay... THANK YOU PEOPLE Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Microplex sine er helt like de de har på Biltema, bare at Biltema sine er 15 kroner billigere (25 vs. 10). Ikke kjøp bryterne med lys i, har lest et sted at det lyser utrolig dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå