Mawrick Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Dette var direkte rått...... Vært litt kult om du kunne skrevet litt om hvordan det er tatt? (lyssetting etc), om det er greit for deg da.... Endret 1. juni 2009 av Mawrick Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 Stilig bilde. Men når jeg ser på det tenker jeg at det hadde vært utrolig kult om det ble dannet et hjerte mellom dem. Formen er der nå, de skulle bare hatt hakene sine litt annerledes, og fjernet håret hennes mellom dem. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 Dette var direkte rått...... Vært litt kult om du kunne skrevet litt om hvordan det er tatt? (lyssetting etc), om det er greit for deg da.... Mhm, en blits på hver side >.> Jeg liker det. Men kunne kansje vært kult som matseman sa. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 danne et hjerte med hakene er kanskje litt for klisje? Får se neste gang :)lyssettingen er banalt enkelt 2 lyskilder på hver side. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 Veldig stilig. Enkelt, men virkningsfullt. Det høres vel teit ut, men jeg ser ikke så mye som bør forbedres. Hvordan hadde det blitt med litt separasjonslys for å gi sterkere konturer? Bare en tanke, men da hadde det jo blitt et ganske annerledes bilde uansett. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 Dette var bare rett og slett nyyyydelig. Digger det! La oss se flere slike bilder! Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 Synes han fyren var så fæl at det ødela bildet litt for meg ass ;=) Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juni 2009 hehe jasse cruel, kresen ? Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 3. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2009 Toenighet. Nydelig sammensmelting. Herlig lys. ........OG silhuett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå