Moni24 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hei. Jeg aner ikke hva som er feil her jeg, så prøver å slenge ut problemet til dere, så kanskje en sitter med løsningen, eller har vært borti problemet før. Jeg har kun problemer med Facebook siden min. Jeg mener at det begynte etter jeg åpnet (uviten) om den populære virus sprederen som sier at du er med i en eller annen video, og klikket inn på mailen, og videre på linken, men ikke på videoen når jeg kom så langt. Så nå vet jeg ikke om jeg har fått dette viruset. Fordi det er kun Facebook som er problemet. Siden er så utrolig treg, og mange ganger kommer aldri siden opp. Altså det eneste som kommer opp den øverste linjen, hvor en kan klikke på Home - Friends - My Profile o.s.v. resten kommer ikke opp (eller kanskje etter 20 min). Jeg har prøvd å scanne maskinen med forskjellige virus programmer, men de finner ikke noe, hvert fall ikke noe som har med det problemet å gjøre, for det blir ikke bedre. Så jeg skjønner ikke noe, for viruset burde vel påvirke flere sider enn bare Facebook, eller?? Er det noe jeg kan gjøre/ prøve? going crazy Lenke til kommentar
Jhals Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Det går tregt med serveren til Facebook no for tida, ja. Bare google litt på nettet, så ser du det. Ikkje noko vi kan gjere med det, bortsett frå å klare oss uten Facebook. Eg skal klare meg uten, klarer du? Lenke til kommentar
Moni24 Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Prøvd forskjellige nettlesere? Nei faktisk ikke tenkt på det...kanskje prøve på det Det går tregt med serveren til Facebook no for tida, ja. Bare google litt på nettet, så ser du det. Ikkje noko vi kan gjere med det, bortsett frå å klare oss uten Facebook. Eg skal klare meg uten, klarer du? Det er greit at det går treigt, men skal det ta mange mange minutter før siden evt. kommer opp? Noen ganger kommer ikke siden opp i det hele tatt Å selvfølgelig klarer jeg meg uten Facebook, men jeg var stygt redd for at jeg hadde "pådratt" meg et virus fra å åpne den linken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå