Andreas-fox Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 HEI! Nå har jeg hatt min Acer Aspire 6935G i over et halvt år, uten problemer.. Men så plutselig har den begynt å hakke etter et par minutter med spilling. Dette gjelder i spill som COD4, Mirror's Edge, kort sagt alt jeg spiller.. Det som er merkelig er at PCen ikke har hatt noe problem med disse spillene før. Har prøvd å oppdatere drivere, reformatert PCen, men alikevel er problemet der fortsatt! Så hvis noen har en fjern anelelse om hva problemet kan være, så si i fra! Lenke til kommentar
Graf1ga Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Har hatt lignende problem at ytelsen forandret seg etter halvt år. Kan hende du kan levere den visst ikke garantien ikker har gått ut. Va operativsystem har du? Jeg fikk min med vista.. spill funka topp.. etter noen måneder reinstalerte jeg til xp og da funka plutselig ikke datan eller spill like bra.. vet ikke vorfor Lenke til kommentar
Andreas-fox Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Har hatt lignende problem at ytelsen forandret seg etter halvt år.Kan hende du kan levere den visst ikke garantien ikker har gått ut. Va operativsystem har du? Jeg fikk min med vista.. spill funka topp.. etter noen måneder reinstalerte jeg til xp og da funka plutselig ikke datan eller spill like bra.. vet ikke vorfor Fikk den med Vista, og har fortsatt Vista. Er en av de som faktisk er fornøyd med det operativsystemet Men jeg har fortsatt garantien ja, så jeg tar trolig en telefon i morgen.. Ville bare høre om det var noen andre som hadde en ide først Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå