MrL Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Har sett noen som bruker en del (a) etter setninger, aldri sett dette før, hva betyr det? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 MSN tards, tror det betyr hjerte eller noe slikt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Samme som denne: Det er en msn-smily. Prøv å skrive det inn i live messenger. Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (A) er er en englesmiley, sjekk på msn... Lenke til kommentar
MrL Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Ahh okei da vet jeg det Ser bare litt rart ut å skrive det når man ikke er på MSN da men, jaja Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Folk generelt sett er ikke kjent for å være spesielt smarte. Kanskje det har noe med saken å gjøre? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Eller kanskje de fleste ungdommer er ganske så kjent med MSN, og derfor forstår hva (a) betyr, og bruker det utover kommunikasjon på MSN. Folk er smartere enn hva man vanligvis tror. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hater at folk bruker generelt MSN-smilies utenfor Messenger. "" osv går, fordi det ikke er generelt MSN-smilies, men "(a) (h) (i)" osv er så idiotisk at det er helt flaut. Lenke til kommentar
Duderin0 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 takk for nyttig info, har alltid lurt på det Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Eller kanskje de fleste ungdommer er ganske så kjent med MSN, og derfor forstår hva (a) betyr, og bruker det utover kommunikasjon på MSN. Folk er smartere enn hva man vanligvis tror. Jeg forstår hva det betyr, men jeg synes det ser helt idiotisk ut og blokkerer/slutter å ha noe med å gjøre alle som skriver sånn hvis de ikke slutter etter at jeg har hetset dem en stund for å gjøre det. Lenke til kommentar
Newklear Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hater at folk bruker generelt MSN-smilies utenfor Messenger. "" osv går, fordi det ikke er generelt MSN-smilies, men "(a) (h) (i)" osv er så idiotisk at det er helt flaut. Ytringsfrihet (L) Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg bruker disse regelmessig på msn Ellers bruker jeg (H) - (A) - (Y) - (N) nokså mye på plasser hvor smileyer ikke funker i hele tatt, sarkasme og ironi egner seg ikke så godt på internett i seg selv Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Ytringsfrihet (L) Jeg er for ytringsfrihet jeg og. Det er hvordan man bruker den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå