Monstah Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Hei! Har nå fått tilbud av en god kamerat om å kjøpe en x-box med 60gb, 5 ekstra vifter og to trådløse kontroller med 13 spill til 1700 kroner. Han har nesten ikke brukt xboxen og kjøpte den ca ny for ett år siden. Er det en sjanse for at den xboxen vil kollapse eller holder de vanligvis i flere år? her er alle spillene: Er dette en handel jeg burde gjennomføre, eller heller kjøpe meg en PS3 som jeg hadde tenkt til før jeg fikk tilbudet? Endret 7. juni 2009 av Monstah Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Høres ut som en god deal. Men kanskje høre med han om den har garanti, når den er kjøpt osv. Lenke til kommentar
Monstah Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Det er ingen garanti på den dessverre. Kjøpte den for et år siden. Synes det er nesten for billig til å være sant jeg..? Kunne vel klart å selge de spillene for 1700. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Kanskje den er bannet fra live? Ellers så er det et veldig godt tilbud ja. Lenke til kommentar
Monstah Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Han har heller ikke brukt xbox Live Det må jeg kjøpe, er det noe stress å få tak i det? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Xbox live er bare å koble til xboxen. Sølv medlem er gratis, gull koster noen kroner. Lenke til kommentar
Monstah Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Sølv medlem er gratis, gull koster noen kroner. Hva er forskellen på sølv og gull? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Gull har ekslusiv tilgang til demoer 1 uke før, nettspilling med venner og party chat. Hvertfall det jeg har merket med mitt gull. Lenke til kommentar
Monstah Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Er det noen som har et forhold til spillene? Er de gode/dårlige? Føler at det er mye jeg ikke kommer til å spille der. Lenke til kommentar
Gamechill Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Greit tilbud det derre ja, Du har mange timer med morro der. Ja er en del store spill der. Du burdet gått for dette ;D Lenke til kommentar
Kris Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Det er ingen garanti på den dessverre. Hvis den får RRoD fikser MS den helt til 3 år etter at du har kjøp konsollen Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Det er ingen garanti på den dessverre. Hvis den får RRoD fikser MS den helt til 3 år etter at du har kjøp konsollen Selv om garantien er gått ut/brutt (tenker på klistremerke som er fjerna) ? Endret 1. juni 2009 av timb Lenke til kommentar
Kris Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Nei. Men klistremerker kan kjøpes billig fra eBay Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Nei. Men klistremerker kan kjøpes billig fra eBay Takk for tipset xD Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Dette er jo et kupp i forhold til en PS3 til 3000 uten noen spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå