zeijin Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Hei, jeg vurderte å kjøpe Cooler Master v10, men så var jeg litt usikker om delen som dekker ramen er høy nok, når jeg har corsair dominator ddr2 sdram pc 8500 brikker som er veldig høye. Noen som vet høyden til ram delen, eller om den er høy nok? (vær så snill og oppgi kilden) Annen informasjon; Hovedkort - Asus Maximus Formula 2 og et Cooler Master storm sniper kabinett. Endret 2. juni 2009 av zeijin Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Vel, det første resultatet etter et kjapt googlesøk er følgende: :!: Dette er XMS3, men de er omentrent akkurat like store som Dominator. Lenke til kommentar
zeijin Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 tusen takk for hjelpen, det bilde viste akkurat hvor høyt det var og jeg målte inne i datan min og fant ut at jeg har ca 2mm å gå på Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 No problem Husk [LØST] knappen. Skift emnetittel til "cooler master v10 + Corsair Dominator" slik at det blir lettere for andre som lurer på det samme. Lenke til kommentar
zeijin Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) will do Endret 4. juni 2009 av zeijin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå