Palme Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Utrolig mye bra bilder her! Min favoritt: 13. Juni - Strongman Herlig bilde! Gleder meg til jeg får vidvinkelen min. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Enig! Du har virkeligen gjort noe bra av en vansklig utfordring. (Trur jeg skulle bli sprö om jeg hade vart tvungen at bruke 14mm en hel månad. :!: ) Mange riktigt bra bilder. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2009 Moro å se at noen likte detta. Har brukt litt annet innimellom, fikk jo 70-200 denne mnd også. En dum mnd å kjøpe glass man ikke kan bruke... Mitt planlagte lamborghini bilde kommer nok en dag det også, men ikke i denne tråden. Vidvinkel er et helvette noen ganger. Jeg har lært å bruke sigmaen på en slik måte at forvrengning og sånt blir mindre og funnet ut at den har best kontrast på f2.8. Utrolig nok har den også bokeh. HelenaN: i fjor kjørte jeg 50mm, måtte ha noe som var vanskeligere i år Utrolig mye bra bilder her! Min favoritt: 13. Juni - Strongman Herlig bilde! Gleder meg til jeg får vidvinkelen min. bare å glede seg, mye moro med sånne. Takker for mange glimrende vidvinkelmotiver! Favoritten trro jeg nesten var Lars - likte både uttrykket og trehjulssykkelen!Fin effekt på siste - liker tiltshiftbilder, selv om the real thing er bedre en fake.. Lars? hvis du tenkter på bildet mitt så bør du lese tittelen igjen hvis ikke lars var favoritt fotografen din denne mnd da Takker for skryt av bildet Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Lars? hvis du tenkter på bildet mitt så bør du lese tittelen igjen hvis ikke lars var favoritt fotografen din denne mnd da Sorry - hjernepromp. "Morten", mente jeg selvfølgelig. Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 30. Juni - Mislykket tiltshift Jeg synes resultatet ble ganske bra jeg. Takk for en flott junifest. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2009 nja jo, på en måte. Problemet mitt er detaljene i blur som optisk sett er feil. Fint å se du likte junifesten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå