Dewil Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 Takk takk. "Du jobber best under press" det sa min mor Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Mye bra her, Dewil! Liker spesielt godt bilden og pianoet. Kult rocke-bilde også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 i dag er det den 8. Juni. inspirert av tallet 8 ble det i dag en oktav. An octatonic scale is any eight-note musical scale. Utrolig bra! Nå fikk jeg lyst på skikkelig vidvinkel-objektiv selv. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 moro å se at dere liker bildene Problemet er bare å komme på hva man skal ta neste gang... Dagens bilde er enda ikke "produsert" *tenk tenk tenk* Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) 9. Juni - Cosmo Kramer I dag er det den 9. Juni. inspirert av tallet 9 så ble det en katt, siden disse har 9? liv. Nei da, tilfeldighetene råder i dag, ikke inspirasjon i det heletatt. Da blir det bilder av den ikke fullt så samarbeisvillige katten med "avskåret" øre. i dag var ikke dagen nei, men et bilde skal jeg klare å levere. Ble en s/h konvertering siden lyset og veggen på badet er helt gult og passet seg ikke. D700 på 1600 iso for første gang denne mnd. Cosmo Kramer heter katta. Bildene ligger også på min flickr Endret 24. juni 2009 av Dewil Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) 10. Juni - T4 I kveld var jeg å så den nye Terminator filmen, Terminator Salvation. Tøff film, desverre hadde jeg ikke tid eller krefter til å løpe ut å lage en sinnsyk kul sak med terminator roboter som kaldkveler et eller annet menneseske så det får bli med billettene Bildet inneholder 2 layers. Hovedbilde i bunn og et layer med gradient over som har forskjellige grønnfarger. I blending options er det lagt opp pattern overlay for å få linjene og satt opacy til 64% for hele layeret. Bildene ligger også på min flickr Endret 24. juni 2009 av Dewil Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) 11. Juni - Warp Dere er velkommen til å gjette hva det er... Bildene ligger også på min flickr Endret 24. juni 2009 av Dewil Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 For rett og regulær til å være støvsugerslange - plastrør til kabelføring, tro? Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 Trondster er ikke snau Trur det er dreneringsrør, fant en stabel med sånne nedi gata... Røret er vel ca 30-40cm i diameter Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Stilig bilde! Fikk assosiasjoner til Religion, filosofi og livssyn-forumet... "Gå mooot lyyyyyset!" Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Stilig bilde! Fikk assosiasjoner til Religion, filosofi og livssyn-forumet... "Gå mooot lyyyyyset!" Uhm - pass på - det er et kloakkrør - det er neppe den veien du vil havne.. Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Paradiset: En rensestasjon i himmelsk belysning? Dypt bilde, det der ja Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) 13. Juni - Strongman Ble ikke noe bilde i går, mulig det var fordi jeg hadde vondt i vilikken eller noe sånt. Her er hvertfall dagens bilde. Lagt på litt effekter for å få han til å se litt tøff ut Lysnet opp ansikt og bryst. Lens flare er en naturlig del av denne linsa. Bildene ligger også på min flickr Endret 24. juni 2009 av Dewil Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Godt å se at du har blitt bra i vilikken. Dette ble stilig, ser ut som om fyren løfter på 2 tonns vekter. Tom Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 Er faktisk ikke så langt unna det Tom. Her løfter han et kvart tonn. Har et bilde der han løfter rundt 290kg også som han klarte men jeg hadde en for dårlig vinkel. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Jeg er fortsatt misunnelg på utstyret ditt. Og talentet ditt også. Selv om man har et motiv så er det ikke alltid bare-bare å fange det så bra. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Et lite tips på siste bildet, "heroisk vinkel" kan man kalle dette. Det kan du bruke på alt du vil ha til å se større ut enn det egentlig er. Se hvor tøff er ikke en superhelt når du ser han fra denne vinkelen. Fikk endel hjelp av egenskapene til optikken også, den tegner rett og har en sinnsyk lysbrytning når jeg setter den mot sola. Det er på grunn av det store frontelementet. Mye glass har den effekten.. Veit ikke om den har noen coating engang... Takker for skryt Endret 14. juni 2009 av Dewil Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Det var et kraftfullt bilde - her funker vidvinkeleffekten til de grader - selv om det er vm i lens flare.. Bra du hdr'et opp ansikt og bryst - tenker det var rimelig mørkt rett ut fra kameraet. Flott bilde - me like! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå