Dewil Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Veldig god bruka av linjer i biletet frå 3.juni, vakkert Kan bare gjenta det han sa. Er jeg enig med også. Eneste er at jeg ville kanskje hatt det litt mer i froskeperspektiv, altså litt lavere. skal jeg gå noe lavere der så må jeg kappe i brygga og det tror jeg ikke Havnevesenet i Son er veldig fornøyde med, men jeg kunne gått nærmere. Funfact: Han er faktisk ikke mere enn 2 meter unna Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg liker alle dine fire bilder! Imponerende bruk av vidvinkel, må jeg si. Takk for det. Det ser definitivt lenger ut. Sånn er det med 14mm på fullformat. Kan stå nesten opp i ansiktet på folk og få med hele kroppen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg må bare innrømme det. Jeg er misunnelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 skal jeg gå noe lavere der så må jeg kappe i brygga og det tror jeg ikke Havnevesenet i Son er veldig fornøyde med, men jeg kunne gått nærmere. Funfact: Han er faktisk ikke mere enn 2 meter unna Hehe, ok. Du får prøve å la vær å kappe brygga da. Ser mye lengre ut enn to meter egentlig. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) 5. Juni - Snacks fredag FREDAG! endelig, her er 5. Juni bildet mitt. En dag på ettertid men det får gå. Helg er snacks og kos, her er litt snacks til dere som følger med: Bildene ligger også på min flickr Endret 24. juni 2009 av Dewil Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Da kommer 2 nye bilder, litt på ettertid. 6. juni - The sky is the limit 7. juni - Står den i gården så... (er den i ården, den gamle Fården) Bildene ligger også på min flickr Endret 24. juni 2009 av Dewil Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Liker det siste! Hadde hatt lyst å sett mer av den forden. Ser jo grom ut Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Takk, ble ganske så ivrig når jeg så den. Desverre hadde jeg liten tid da jeg oppdaget den. Men skal vel klare å besøke denne stakkaren en annen dag. Endret 7. juni 2009 av Dewil Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Laaangt panser! Stilig bilde. Herlig bil også, er nesten så man må ha Brylcreem bare for å se på bildet. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 :!: brylcreeem hadde jeg heldigvis ikke i lomma akkurat da. Det hadde bænkers blitt prøvetur også da veit jeg... Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) 8. Juni - Én oktav i dag er det den 8. Juni. inspirert av tallet 8 ble det i dag en oktav. An octatonic scale is any eight-note musical scale. Bildene ligger også på min flickr Endret 24. juni 2009 av Dewil Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Fine gromforden! Er den i drift, bare parkert i gresset, og/eller er den et restaurasjonsobjekt? Likte tangentene også - fint skinn, så man ser hvor blanke de er.. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 @Trondster: forden trure jeg er plassert der og står visst godt. er første gang jeg så den så vet egentlig lite om den. Den har visst stått sånn i mange år. takker for skryt av dere begge Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Synd fine bilen skal stå og ruste vekk. Pent bilde var det av den! Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 8. juni ble fint. Det er ikke helt enkelt å ta bilde av pianoer syns jeg. Det kunne jo forsåvidt også vært inspirert av tallet 12, da det er så mange halvtoner i en oktav. Kanskje en skulle tatt litt inspirasjon fra pentatonskalaen også? Nei, nå babler jeg. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 Mye som kan gjøres med et piano. Nå er det heller ikke et piano men et gammelt goldstar keyboard. Jeg klarte å lure dere Grunnen til at det ble en oktav er at den er mest kjent for de fleste. Lurer på hva det blir i dag. Lenke til kommentar
Kellendil Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Flotte bilder Dewil. Gøy å se såpass kreativ bruk av vidvinkel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå