Autodidact Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Lørdag 21. mai på Ravnafloke i Sveio. Pentaxen søt over hodet ikke av å måtte være med på alt mulig den dagen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Denne liker jeg. Får følelsen av at det er langt ned ... Skulle jeg gjort noe anderledes, så ville kuttet litt i bunnen. Tom Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Dette likte jeg veldig godt, bra jobba! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Utrolig stilig komposisjon! Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Me likes. Litt morsomt med flere sportsbilder^^ Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Skulle jeg gjort noe anderledes, så ville kuttet litt i bunnen. Ta deg ut! Jeg har med vilje beholdt en del av for/undergrunnen når jeg tok bildet (og de fleste av de andre) for å ikke miste for mye av høyden/følelsen. Det blir fort "bare langt oppe i lufta" istedenfor "langt over bakken/sjøen". Ønsket forøvrig selvfølgelig også å få handlingen i et sweet-spot i "1.5 formatet", men det er jo ikke det eneste formatet som kan fungere ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå