Bøgge Bakken Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 HW hadde noe væske på TG som de dyppa HK i. Spør om å få låne litt... Literprisen var vel noe over bensin... ? Ikke med bensinprisene vi har i Norge Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 for 1 liter av det må du bla opp mangetusen Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 skjer det noe her da? ps: prøvde meg på en sånn fotball automt som rope yeah! så høyt at kjøpesenteret hoppa! mista 300chpenn.. men jeg vant igjen 3300 på en crazy reels litt etter.. fore stereoen med ny center.. er 16år, og har hjemmekino til 32000,-... me har det hyggelig er ikke soss for de.. bor på flatbygda, kjører trimma mt5, og hører på black metal :o ser litt falig ut Få høre hva slags saker du har da.. Er også 16 år og har surround til 38000,- hehe.. er det flere av oss? vi er jo tross alt ikke helt gode da.. nå må jeg innrømme at skrytefaktoren tok litt over. det kostet 32000 nytt, men jeg gav 20 000 for det. var litt gal etter å ha fått nesten 50 000 i konfen.. men here i go: jeg kjører alt fra pc'en. hercules med extern rack 1000 3xnad efektere c370 6000x3=18000 8) front og bak 4x cervin vega v 10f :-? center hadde jeg fra før, som jeg bytta mot en dvd-rom og i tilleg kommer en extern dvd. panasonic dvd rw20 har også en philips 28` som var billig modell for en 4-5 år siden, men den funker. jeg fikk oxo digiparabol i bursdag av mutter'n for et år siden. grunnen til at jeg har så mye må vel være at intil i fjord, har jeg ikke hatt noen søskenbarn, eller 3menninger å dele med.. nå har jeg 6 stk.. derfor er jeg nå konstant blakk.. men lynet har tatt divx pc'en min, så hele dritten er pakka bort i påvente av nytt rom. orka ikke styre mer med det. tar forbannet mye plass. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 skjer det noe her da? ps: prøvde meg på en sånn fotball automt som rope yeah! så høyt at kjøpesenteret hoppa! mista 300chpenn.. men jeg vant igjen 3300 på en crazy reels litt etter.. fore stereoen med ny center.. er 16år, og har hjemmekino til 32000,-... me har det hyggelig er ikke soss for de.. bor på flatbygda, kjører trimma mt5, og hører på black metal :o ser litt falig ut Kossen klarte du å tape 300 schpenn ? Var du full? 32 000,.- jaja, ka koster det å skru på annlegget da?? Jente 5 jah! 8) har et uhhm... lite problem med å gi meg på automater.. er vel avhengig tenker jeg, men gir meg når jeg virkelig vinner om ikke annet da.. forsterkerene trekker litt strøm i det de skrus på, men ikke alt for dyrt da. mutter-dyret protesterte mer når jeg ville sette kjøleskap på rommet ps: har du hjemmekino, se "Dog Soilders". anbefales på det varmeste "Jente 5 jah! 8)" -what the fuck does that mean? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå