C0bra Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 vant 2500,- på automat for 10 min sia.. GRALLA Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 jøssøss... Plexiglass neste da ? JA!!!! å nytt stæsh. vant 2500,- på automat for 10 min sia.. OMG wallhack! feigt, men gratulerer. Lenke til kommentar
stranden Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 http://www.tweakers.net/nieuws/23075 nesten det samme da.. må bare prøve å ødelegge det glade smilet til canabiz.... Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 16. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2003 http://www.tweakers.net/nieuws/23075 nesten det samme da.. må bare prøve å ødelegge det glade smilet til canabiz.... Neh, er jo ikke det samme da, men faen. Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 hahahaha koss klarte du å vinne 2500 kr på en automat?!?!? da må¨du ha stått der jevli lenge ihvertfall! HAHAHA men bra var d jo seff!! :D:D Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 hahahaha koss klarte du å vinne 2500 kr på en automat?!?!? da må¨du ha stått der jevli lenge ihvertfall! HAHAHA men bra var d jo seff!! :D:D Stod vell 10 min elns ja. Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 gull? SAT*AN FLAKS!!:lol: noen enige? 2500 kr på 10 min er VANSKELIGT!! men anyway, wow jeg ser opp mot deg! Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2003 gull?SAT*AN FLAKS!!:lol: noen enige? 2500 kr på 10 min er VANSKELIGT!! men anyway, wow jeg ser opp mot deg! lol, du har 0 peil på automat? Altså her kommer et "Trix": (Moderator: vist dette virker litt dumt å skrive fjern!) Når man går forbi eller hører at en fotball automat sier "Yeah!" uten at noen vinner. så hiver du på ca. 50 - 100 å tar 3 linjer!!! IKKE 5, da føkker du opp! Dobbel insats vist du vill. å trøkk! (NB! SATS BARE PÅ FOTBALLER!!) Spill til du er under grensa di, eller til automaten blåser i fløyta! (slik den gjør når du får rødt kort), men når du ikke spinner der oppe!! noen som ikke skjønner? så kan jeg forklare bedre! =) Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 ja men du MÅ innrømme d ikke går an å vinne så mye hver gang!! banke den lille fise fine rævva di hvis du ikke innrømmer det! :D:D åjo... for å holde meg til topic: når kommer det flere bilder av kanna di?? trodde du skulle ha en datamaskin i den?? Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 29. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2003 ja men du MÅ innrømme d ikke går an å vinne så mye hver gang!! banke den lille fise fine rævva di hvis du ikke innrømmer det! :D:D åjo... for å holde meg til topic: når kommer det flere bilder av kanna di?? trodde du skulle ha en datamaskin i den?? Du meiner at det ikke går ant å trykke start eller spinn eller ka faen det står på knappen å Vips har du 2500,-? NEI! det har jeg ikke sagt! omg. komme noen nye bilder snart... Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 fint! Virkelig et bra prosjekt dette, har du noen planer om vannkjøling inni der? Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 29. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2003 fint! Virkelig et bra prosjekt dette, har du noen planer om vannkjøling inni der? Takk, Vi får se, jeg er snart ferdig med vinduet nå . (Fin pussing) Skjærer ut hull til psu iløpet av uka + montering av heile datan forhåpentlig vis. Må skjære på jobben, så kan sikkert ta noen bilder! Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 lykke til! håper du selv blir fornøyd med prosjektet! det er vel det viktigste en case modder må bli for et prosjekt? hvis ikke er det bortkasta, right? peace Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Plexiglass neste da ? Huff og huff! Neiogneiogneiognei! Fysj! Fy! Ikke ødelegg et så originalt kabinett med stygge vinduer og sånt. Hva er greia? Alle vet hvordan en pese ser ut inni, og det er ikke spesielt spennende, langt mindre pent! Nei, ikke reparødelegg kassa di med slikt tant og fjas! Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 skjer det noe her da? ps: prøvde meg på en sånn fotball automt som rope yeah! så høyt at kjøpesenteret hoppa! mista 300chpenn.. men jeg vant igjen 3300 på en crazy reels litt etter.. fore stereoen med ny center.. er 16år, og har hjemmekino til 32000,-... me har det hyggelig er ikke soss for de.. bor på flatbygda, kjører trimma mt5, og hører på black metal :o ser litt falig ut Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 12. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2003 skjer det noe her da? ps: prøvde meg på en sånn fotball automt som rope yeah! så høyt at kjøpesenteret hoppa! mista 300chpenn.. men jeg vant igjen 3300 på en crazy reels litt etter.. fore stereoen med ny center.. er 16år, og har hjemmekino til 32000,-... me har det hyggelig er ikke soss for de.. bor på flatbygda, kjører trimma mt5, og hører på black metal :o ser litt falig ut Kossen klarte du å tape 300 schpenn ? Var du full? 32 000,.- jaja, ka koster det å skru på annlegget da?? Jente 5 jah! 8) Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 må gratulere .. med orginal mod ... alle andre mod på dette forumet er jo standar kabinett med vindu og lys .. eller 2 vifte hull .. det verste er at de er stolte over det .. men dett5e var bedre! Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 12. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2003 må gratulere .. med orginal mod ...alle andre mod på dette forumet er jo standar kabinett med vindu og lys .. eller 2 vifte hull .. det verste er at de er stolte over det .. men dett5e var bedre! Takk.. Men kabinettet har stått i ro ei stund. Det ble så skadet når jeg skar ut X'en. Så jeg trur jeg lager en ny en jeg.. + at jeg skal kjøpe Maskerings Tape. 8) Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 skjer det noe her da? ps: prøvde meg på en sånn fotball automt som rope yeah! så høyt at kjøpesenteret hoppa! mista 300chpenn.. men jeg vant igjen 3300 på en crazy reels litt etter.. fore stereoen med ny center.. er 16år, og har hjemmekino til 32000,-... me har det hyggelig er ikke soss for de.. bor på flatbygda, kjører trimma mt5, og hører på black metal :o ser litt falig ut Få høre hva slags saker du har da.. Er også 16 år og har surround til 38000,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå