EviLEddiE Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Dette høres supert ut, stå på videre! Husk at et par bilder sier mer enn tusen ord... Selv er jeg drita lei jerrykanner etter å ha fylt, løftet og stablet mer enn 1000 av dem da jeg var på repøvelse på Bardufoss. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 Dette høres supert ut, stå på videre! Husk at et par bilder sier mer enn tusen ord... Selv er jeg drita lei jerrykanner etter å ha fylt, løftet og stablet mer enn 1000 av dem da jeg var på repøvelse på Bardufoss. Slik går det når man velger befal skolen. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Dette høres supert ut, stå på videre! Husk at et par bilder sier mer enn tusen ord... Selv er jeg drita lei jerrykanner etter å ha fylt, løftet og stablet mer enn 1000 av dem da jeg var på repøvelse på Bardufoss. Hehe, ja jeg har også flyttet endel rundt på de ja. Jeg kom på muligheten i vinter da jeg skulle fotografere "styggeste" kabinett. Jeg tok 2 bilder, det ene postet jeg i denne tråden Det andre bildet postet jeg ikke, men tankene begynte å svirre da jeg så på bildene. Det falt meg ganske naturlig inn da jeg begynte å studere dette: Hehe :wink: Lenke til kommentar
Gabba Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Viss jeg ikke husker feil så leder ikke bensin strøm, så du kan i teorien både ha PC og bensin i kanna! Men bensin tenner ganske lett og sjansen for at det hele ville ekplodert er vel rimelig stor. :wink: Lenke til kommentar
ddd-king Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 DU er F.AEN meg DUM og GAL som kombinerer bensin og elektronikk på den måten. Man holder ikke kondensatorer og spoler og relative kraftige spenninger i nærheten av lettantennelige væsker som bensin...med mindre man har lyst til å sove på gata... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 DU er F.AEN meg DUM og GAL som kombinerer bensin og elektronikk på den måten. morn du? Tviler sterkt på at noen hadde tenkt tanken... I såfall tviler jeg på at de er så smart at de har kommet seg på internett. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2003 Er det ikke slik at Benzin ikke brenner? Men gassen? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Er det ikke slik at Benzin ikke brenner? Men gassen? Jeg tror gassen brenner først under normale forhold, men varmer du bensinen opp til flammepunktet (som ikke er alt for høyt) så brenner den og. Det siste er naturlig nok en følge av det første... Med forbehold om feil. Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 HW hadde noe væske på TG som de dyppa HK i. Spør om å få låne litt... Literprisen var vel noe over bensin... ? Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2003 HW hadde noe væske på TG som de dyppa HK i. Spør om å få låne litt... Literprisen var vel noe over bensin... ? /me kjøpe Trafo olje.. =) hadde vært sykt! Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 HW hadde noe væske på TG som de dyppa HK i. Spør om å få låne litt... Literprisen var vel noe over bensin... ? Er ikke prisen fler tusen pr. liter da ? Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2003 HW hadde noe væske på TG som de dyppa HK i. Spør om å få låne litt... Literprisen var vel noe over bensin... ? Er ikke prisen fler tusen pr. liter da ? Veit ike.. Men De brukte den 3m væska? Trafo olje koster sikkert 3k for en liter.. å så må jeg ha 20L OMG, detta blir dyrt!! Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 skaff bilder! (mas, spam ol.) Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 ehm skavvisse... 3k ganger 20 liter = 60 laken det ja... hva med å starte tankegangen inn på en bane. Hvis dette derimot ikke er et problem, hva med å sponse meg med et par av de purpurlilla laknene? Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Hakke vi ventet lenge nok nå .. Jeg vil ha BILDER Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 Hakke vi ventet lenge nok nå .. Jeg vil ha BILDER OMG, jeg å!!!! jeg vill ha DigiCam.. Men kommer snart!! Nei! de er her!!! se første posten min!!!!! Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 16. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2003 Altså, sorry for dritt kvalitet på bildene! Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 jøssøss... Plexiglass neste da ? Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 16. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2003 jøssøss... Plexiglass neste da ? JA!!!! å nytt stæsh. vant 2500,- på automat for 10 min sia.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå