Gå til innhold

Min nye Modd: Jerry Moddah! (Bilder!!!!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette høres supert ut, stå på videre! Husk at et par bilder sier mer enn tusen ord...

 

Selv er jeg drita lei jerrykanner etter å ha fylt, løftet og stablet mer enn 1000 av dem da jeg var på repøvelse på Bardufoss.

Slik går det når man velger befal skolen. :p

Lenke til kommentar
Dette høres supert ut, stå på videre! Husk at et par bilder sier mer enn tusen ord...

 

Selv er jeg drita lei jerrykanner etter å ha fylt, løftet og stablet mer enn 1000 av dem da jeg var på repøvelse på Bardufoss.

 

Hehe, ja jeg har også flyttet endel rundt på de ja. Jeg kom på muligheten i vinter da jeg skulle fotografere "styggeste" kabinett. Jeg tok 2 bilder, det ene postet jeg i denne tråden Det andre bildet postet jeg ikke, men tankene begynte å svirre da jeg så på bildene. Det falt meg ganske naturlig inn da jeg begynte å studere dette:

 

Jerry2.jpg Hehe :wink:

Lenke til kommentar
Er det ikke slik at Benzin ikke brenner? Men gassen?

 

Jeg tror gassen brenner først under normale forhold, men varmer du bensinen opp til flammepunktet (som ikke er alt for høyt) så brenner den og. Det siste er naturlig nok en følge av det første...

 

Med forbehold om feil.

Lenke til kommentar
HW hadde noe væske på TG som de dyppa HK i. Spør om å få låne litt... :)

Literprisen var vel noe over bensin... ?

 

Er ikke prisen fler tusen pr. liter da ?

 

Veit ike..

 

Men De brukte den 3m væska? Trafo olje koster sikkert 3k for en liter.. å så må jeg ha 20L

 

OMG, detta blir dyrt!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...