Gå til innhold

Min nye Modd: Jerry Moddah! (Bilder!!!!)


Anbefalte innlegg

Hei! Joa, i dag fikk jeg det nye kabinettet!:

 

39-161_l.jpg

 

Jeg har nå borret 2 hull til brytere på den andre halvdel der "Helle kranen er!"

 

Delt hele driten i 2, å startet på Monteringen.. Skulle gjerne tatt bilder av hele prosjektet menn har ikke digicam.. Skal låne slik at jeg skal få tatt bilder av det ferdige produktet..

 

Jeg tegnet nettop rundt den X en på sia, som skal skjæres bort, å tettes med Plexi.. Alle ledningene skal komme ut/in av helle kranen! =) 8)

 

Data som skal inn:

 

MSI 733?!

512 DDR - 2700

2100+

120 GB + 80 GB

16x DVD

2 katoder

2 vifter. (Kommer til å lage meg en ny m/vannkjøling så snart jeg er ferdig! :D)

 

Hele prosjekter kommer ut på hjemmesia mi! :wink:

-----------

 

Bilder:

 

01.jpg

02.jpg

03.jpg

04.jpg

05.jpg

06.jpg

 

-----

 

Uppdate: Ja, jeg kom på at jeg kunne ta noen bilder med et Web Cam jeg hadde liggende. Så nå etter noen intense minutter med dasking av kameraet så funka det! =)

 

Jeg har ikke kommet noe særlig lengere nå, uten om å tegnet på hvor PSU skal være.

 

Flere bilder kommer! :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette kan bli en veldig nais kabinett :yes:

 

En venn av meg (som ikke har regget seg her på forumet (har forsøkt å få ham til det, men han er sta som f***)) kom med en ide:

 

Skaff deg en kanne til og ha den tom ved siden av kabinettet ditt. Da har du "tom og jerry" :lol::D

 

Mvh.

Dings, på veine av "Knuter'n :D

Lenke til kommentar
Dette kan bli en veldig nais kabinett :yes:

 

En venn av meg (som ikke har regget seg her på forumet (har forsøkt å få ham til det, men han er sta som f***)) kom med en ide:

 

Skaff deg en kanne til og ha den tom ved siden av kabinettet ditt. Da har du "tom og jerry" :lol::D

 

Mvh.

Dings, på veine av "Knuter'n :D

 

Hehe.. Konge! Kansje jeg kan gjøre det. Men jeg kommer til å putte inn vannkjøling i den andre snart da..

 

Takk for idê.. :yes:

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke kjøpe en liten reservekanne til å fylle "bensinen" (vannet)?? Hadde jo vært litt morsomt egentlig :D (IMHO). Eller du kan dra på fyllinga og finne en bensintank :lol:

 

Forresten - BILDER!!! Stjel et kamera om nødvendig.

 

PS. du skal ikke holde fingeren foran bladet på stikksaga, i alle fall ikke hvis du låser på-knappen på den. (hadde det ikke vært kjappere med vinkelsliper?)

Lenke til kommentar

følg den tom og jerry ideen til dings eller hvem fa** det var. også kaller du modden for "Tom & Jerry" og fester dem sammen på en eller annen måte... kanskje evt bruke den andre for optiske enheter som tar litt plass osv?

:woot: so far so good :woot:

Lenke til kommentar
følg den tom og jerry ideen til dings eller hvem fa** det var. også kaller du modden for "Tom & Jerry" og fester dem sammen på en eller annen måte... kanskje evt bruke den andre for optiske enheter som tar litt plass osv?  

:woot: so far so good :woot:

neinei... ikke fest sammen, det som er det kule med denne kassa er at den er lett å ta med på lan, og den er kulere enkel.

dette er min mening :wink:

Lenke til kommentar
følg den tom og jerry ideen til dings eller hvem fa** det var. også kaller du modden for "Tom & Jerry" og fester dem sammen på en eller annen måte... kanskje evt bruke den andre for optiske enheter som tar litt plass osv?  

:woot: so far so good :woot:

neinei... ikke fest sammen, det som er det kule med denne kassa er at den er lett å ta med på lan, og den er kulere enkel.

dette er min mening :wink:

 

Joa, men praktiske hensyn må man også ta...

Lenke til kommentar

Hmm.. Du skule ha sagt i fra med DigiCam, så kunne du ha lånt et å tatt blider av utviklinga åsså. :wink:

Men hold oss oppdatert ja, og glem " Tom "

Vært tøft om du kunne hatt ekte benzin inni kanna så den kan også bli brukt til det den er ment for :p

Lenke til kommentar
Hmm.. Du skule ha sagt i fra med DigiCam, så kunne du ha lånt et å tatt blider av utviklinga åsså. :wink:

Men hold oss oppdatert ja, og glem " Tom "

Vært tøft om du kunne hatt ekte benzin inni kanna så den kan også bli brukt til det den er ment for :p

 

Låne? tar den me på neste lan jeg.. så kan vi ta bilder.. =)

 

Skal ned på kaia i pusse i dag, kansje i kan låne der0 =)

Lenke til kommentar
:o leser du tanker? Kjenner du meg? Du kom meg grovt i forkjøpet der! Jeg hadde også tenkt å modde inn PC i en jerrykanne :o Riktignok en mini-ITX i en 10 liters kanne. Men nå gidder jeg ikke, tror jeg...

 

Ønsker deg lykke til :yes:

 

YEah! Endelig modder ejg noe som ingen har gjort før..

 

Leser tanker? Nope, men skal begynne å kjøre en liten scooter... Da er det kjekt me jerry kanne data.. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...