gnaling94 Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Endret 1. juni 2009 av gnaling94 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 Kult! Ble veldig tøft med den lyssettingen. Fikk nesten litt følelsen av at det var et et 3D-rendret bilde Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 Skikkelig kult bilde, lurer på hvordan det hadde vært hvis du gjorde det litt lysere... Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 Skulle gjerna hatt litt mer lys jeg også, men god stemning i bildet. Jeg ville garantert byttet ut F med en L i navnet foran på bilen om den var min Lenke til kommentar
gnaling94 Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Det er ikke det samme bilde. Litt andre farger. Er nok ikke dette dere ville frem til da, menmen Endret 1. juni 2009 av gnaling94 Lenke til kommentar
gnaling94 Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 Skulle gjerna hatt litt mer lys jeg også, men god stemning i bildet. Jeg ville garantert byttet ut F med en L i navnet foran på bilen om den var min Ledford? Hæ? Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 Skulle gjerna hatt litt mer lys jeg også, men god stemning i bildet. Jeg ville garantert byttet ut F med en L i navnet foran på bilen om den var min Ledford? Hæ? bed Lord tenker jeg Lenke til kommentar
gnaling94 Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Skulle gjerna hatt litt mer lys jeg også, men god stemning i bildet. Jeg ville garantert byttet ut F med en L i navnet foran på bilen om den var min Ledford? Hæ? bed Lord tenker jeg My mistake. Good one! ... Endret 1. juni 2009 av gnaling94 Lenke til kommentar
Grankongla Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 Dette ble vel egentlig litt vel mørkt for min smak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå