orbital Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Sliter med tv-ut funksjonen på Gainward kortet mitt. Har lastet ned de siste driverne fra både nvidia og gainward men ingenting funker. Har norton antivirus og firewall installert og i log filene der står der følgende: NIS is protecting your connection to a newly detected network on adapter "Microsoft TV/video-tilkobling" (IP address: 6.0.1.0). Har dette noe og si? Os'et mitt er XP og under enhetsbehandling er der et gult kolon under nVidia WDM Video Capture (universal), under egenskaper her står det at: Denne enheten kan ikke starte. (Kode 10). Håper noen har et tips om hvordan dette kan fikses. Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Slå av antivirus-programmet og prøv igjen. Lenke til kommentar
Green Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Hei! Meiner å ha lest at når ein installerer nvidia sine drivere må ein skru av antivirus-software under installasjonen. Om dette har noko med ditt problem å gjere veit eg ikkje, men det er vert eit forsøk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå