nipton Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Hei ser etter Tournament edition til ps3 noen som vet om en nettbutikk eller lokal spillbutikk som har sånne på lager? Endret 1. juni 2009 av nipton Lenke til kommentar
Simon123 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Trur det her er det nermeste du kommer. SF4-TorunamentEdition Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Jeg har en slik TE-stikke til X360 som jeg kjøpte på forhåndsbestilling fra spaceworld.no i februar..helt fantastisk deilig stikke. men SW.no får jo inn sånne hvite standard edition SF4-stikker 19. juni igjen som kan forhåndsbestilles. De har også et par svære PS3 Hori-stikker i butikken i Oslo (v/ rockefeller) men de var ikke til salgs, bare til utstilling fordi de ikke er på lager enda. Står et hjemmelaget SF4-arkade-kabinett i butikken også forresten De selger også vanlige Hori-stikker på forhåndssalg, han i butikken der sa de får inn flere i juni. Skikkelig arcade-stikke er et must hvis man skal bli litt seriøs i street fighter eller andre fighting-spill. Også veldig deilig å bruke i arcade spill som det er flust av på PSN og Xbox live. Du finner mange som lager custom-stikker på nett også, men det blir fort veldig dyrt, og veldig lang bestillingstid siden mange vil ha kvalitets arcade-stikker nå for tiden pga SF4 og Virtua Fighter 5. arcade-in-a-box er ett eksempel (8-10 weeks delivery time)..eller bare søk på arcade stick på ebay så finner du noen selgere som har partier med custom-stikker inne til 100-200 dollar. Stort sett kinesere. Har sett flere Madcatz TE på ebay også, men til dobbel pris av vanlig. Spaceworld er eneste norske importør av Madcatz SF4-stikker (standard og tournament), så du finner dem aldri i andre butikker. De har avtale med Madcatz. Snakket mye med salgssjefen via epost mens jeg ventet på å få min. Men i USA er Gamestop de som har dem. Men Gamestop i Norge har ingen som helst avtale om å få i sine butikker, det har jeg sjekket med flere GS-butikker. Spaceworld på Paleet i karl-johan hadde en PS3 SE stikke en liten stund. Tournament edition tror jeg ikke finnes i noe butikker uansett, siden det bare ble laget 2000 stk for hele verden i første omgang, og sw.no sikret seg 20 av disse, som for øvrig fikk så mange preorders at de fjerna den fra sida igjen. Det skal komme et nytt parti nå i juni pga enorm etterspørsel. Det var store leveringsproblemer til Europa i første omgangen, fordi Madcatz prioriterte USA-markedet så alle releasedatoer i EU gikk til skogen, og jeg fikk ikke min før påske-uka, selv om det sto at de skulle komme samme dag som spillet i februar. Endret 11. juni 2009 av Bytex Lenke til kommentar
nipton Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 fikk tak i en på shoryuken.com 1500kr. 175+56 i shipping. Med helt nye sanwa knapper og balltop samt en custom Gouki/Gouken template artwork funker helt fint til pcen også når SF4 kommer i neste uke til pc. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Jeg kan heldigvis bruke 360 TE-stikka mi på PC'n også, den autodetekteres i Windows og laster til og med ned en liten driver som man kan kalibrere stikka i, sjekke at alle knappene virker og sånt. Snasent. Sanwa er de mest følsomme knappene, de registrerer omtrent bare du ser på dem, så vær forsiktig med å holde fingrene på knappene mens du spiller, da trigger de ofte noe helt rart. Bare husk at det er en BRATT lærekurve hvis du aldri har brukt arcade stick før. Du føler ikke du får til en dritt. Bli vant til stikka tar kanskje et par uker, så kan du begynne med vanskeligere ting som comboer eller trial modes. Finner jo masse på shoruyken.com om slikt og ikke minst i alle karakter-trådene er det mye gull. Har flere hundre meldinger på srk selv. Ikke lenge før Tekken 6 kommer heller (oktober ellerno) Endret 25. juni 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå