RandiA Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 22. juni - J'aime mon lit (Jeg liker senga mi) Veldig morsomt funnet på...fint bilde også, gjorde seg i sv/hv RandiA Lenke til kommentar
Kellendil Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 22 juni var virkerlig fantastisk ja, så lite som egentlig blir vist, men du klarer alikavel å fortelle hele historien. Knallbra! Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 22 juni var virkerlig fantastisk ja, så lite som egentlig blir vist, men du klarer alikavel å fortelle hele historien. Knallbra! +1! Den store styrken til bildene i denne tråden er for meg nettopp alle de små historiene (som gjerne etterlater meg med en "godfølelse") som fortelles med helt minimalistiske virkemidler. Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 Takk for fine kommentarer Nå drar jeg på TT, og kommer ikke hjem før på søndag. Har ikke tilgang på PC i mellomtiden dessverre. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Takk for fine kommentarer Nå drar jeg på TT, og kommer ikke hjem før på søndag. Har ikke tilgang på PC i mellomtiden dessverre. God tur. Håper du får det moro og treffer mange nye venner. Tom Endret 23. juni 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 28. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) 23. juni Her brukte jeg et frikort. Altfor mye som måtte gjøres på konfirmantopplegget. 24. juni - J'aime les petits profondeur (Jeg liker liten dybdeskarphet - bokeh) 25. juni - J'aime nager (Jeg liker å bade) Kanskje spesielt med gode venner som syns det er morsomt å erte hverandre litt - sånn som her. Usikker på om jeg liker at vanndråpene er såpass skarpet opp. Hva syns dere? 26. juni - J'aime les concerts avec Humming People (Jeg liker konserter med Humming People) Humming People er et band som opprinnelig er fra Toten (og Gjøvik). Etter mye spilling lokalt, fikk de bli med på et prosjekt i regi av Skjærgårds Music & mission (som er dit jeg skal i morgen). På to år har de hatt over 250 konserter, og nå har de akkurat gitt ut sin første plate. Han på bildet heter Christer, og er leadgitaristen i bandet. Han er den eneste som ikke kommer fra Toten - allikevel en veldig hyggelig fyr. Det er forsåvidt de andre i bandet også. 27. juni - frikort 28. juni - frikort TT + konfirmasjonsleir = stress fra ende til annen. Jeg var med andre ord ganske sliten de siste dagene, i tillegg til at jeg klarte å skade beinet mitt. Endret 28. juni 2009 av carmelita Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 25. juni - J'aime nager (Jeg liker å bade) Det var et herlig bade-fotografi...fint med de "skjerpede" vanndråpene synes jeg... RandiA Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 29. juni - J'aime camp de Toten Fordi det er så fantastisk mange fine folk som campet der. Det er bare helt umulig å ikke like seg der. 30. juni - J'aime les concerts Stemning til de grader, bra musikk - alle liker seg. Tusen takk for nok en herlig månedsutfordring! Mange som har prøvd seg, og mange som har gjennomført det - på høyt nivå. Jeg er imponert! Jeg har dessverre(?) hatt mye å gjøre, og har derfor ikke gjennomført så bra som jeg kunne gjort. Sånn er det bare noen ganger, og jeg angrer ikke på det. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Takk for en knallbra måned, carmelita! Du har et krativt overskudd de fleste burde se opp til. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Oooh - sistebildet satt som et skudd - gullfarger og blåtoner - for en stemning! Takk for en veldig god fest - mange fine bilder og stemninger. Har fulgt spent med i bildene. Bravo! Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Herlig! Antar at festivalavisen ble ganske så fornøyd med bildene dine. Fantastisk tråd Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 Takk for en knallbra måned, carmelita! Du har et krativt overskudd de fleste burde se opp til. Jeg burde takke dere! Egentlig burde jeg ha tatt et bilde av akam. Vet ikke med det kreative overskuddet du snakker om - jeg føler det ikke har vært tilstedeværende. Oooh - sistebildet satt som et skudd - gullfarger og blåtoner - for en stemning!Takk for en veldig god fest - mange fine bilder og stemninger. Har fulgt spent med i bildene. Bravo! Vet du ... dette var til å få tårer i øya av (i tillegg til at jeg er dødstrøtt og følsom + feber i kroppen). Tusen takk! Det er så utrolig moro og ikke minst godt å få sånne tilbakemeldinger. Herlig! Antar at festivalavisen ble ganske så fornøyd med bildene dine. Fantastisk tråd Jo, altså. Redaktøren var imponert, og ville kontakte meg til høsten dersom han trengte meg til noe (i jobbsammenheng). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå