Gå til innhold

Junifest 2009 - carmelita - J'aime

Anbefalte innlegg

11. Juni synes jeg er et flott bilde med en fin vaghet i seg - motivet er litt ubestemmelig i forhold til tid, tror det kan være fordi det ikke er mennesker (og moter) i bildet. Kunne godt ha vært malt av en attenhundretallsmaler, samtidig som de samme elementene sikkert vil være aktuelle om 10 år også. Får litt klassisk-følelse av det :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du fortsetter å produsere bilder med skikkelig god-følelse. Både 8. og 11. juni er flotte påminnelser om hvor deilig det er med sol og sommer.

Takktakk :) Hvem liker vel ikke sol og sommer?

...og du har fulgt opp temaet ditt godt :yes:

RandiA

:)

11. Juni synes jeg er et flott bilde med en fin vaghet i seg - motivet er litt ubestemmelig i forhold til tid, tror det kan være fordi det ikke er mennesker (og moter) i bildet. Kunne godt ha vært malt av en attenhundretallsmaler, samtidig som de samme elementene sikkert vil være aktuelle om 10 år også. Får litt klassisk-følelse av det :)

Enig med deg! En skikkelig piknikk vil nok aldri gå ut på dato, og det er vel derfor det er litt ubestemmelig i forhold til tid.

Det kommer til et punkt der jeg slutter å bli overrasket over at du klarer å gjennomføre solid hver dag. Men at du klarer å komme opp med treffende ideer så ofte er imponerende!

[Og rosen var helt sikkert fortjent! :)]

Herlighet! Den kommentaren hadde jeg ikke ventet. Jeg har liksom tenkt at jeg var litt vel bakpå i denne festen. Tusen takk! :D

Lenke til kommentar

12. juni - J'aime les concerts dans la cafétéria (Jeg elsker jammene i kantina)

Omtrent en gang i måneden er det jam i kantina. Det hele starter med lærernes eget band, før elevene kommer til. En gang spilte politiet på jammen også.

På jammen i kantina er det ordentlig jamming det går i. Vi har både tromme-, gitar-, bass-, keyboard-, og vokalimprovisering. Det er morsomt å være i kantina de fredagene. Nesten hver gang har vi også en mer kjent musiker som spiller med elevene. I dag var det gitarist Jørn Fodnestøl (fra bl.a. beat for beat) sin tur.

post-132318-1244817387_thumb.jpg

Lenke til kommentar

13. juni - J'aime les bulles de savon (Jeg elsker såpebobler)

I går skulle jeg bare ta ut penger, og tok dermed turen innom en matbutikk. Ved kassa oppdaget jeg til min store glede en kasse full med såpebobler. Du vet sånne såpebobler med et spill på lokket. Det var en sånn jeg fant, og jeg bare måtte ha det. Det er mimring tilbake deluxe. Jeg hadde nesten glemt hvor bra såpebobler er, og hvor glad man blir av å drive med det. Både jeg og resten av koret (som jeg var på hyttetur med) drev med såpeboblene store deler av dagen. Så man kan trygt si at gårsdagens bilde var et ganske naturlig valg.

post-132318-1245002158_thumb.jpg

14. juni - J'aime le lever de soleil (Jeg elsker soloppgangen)

En annen ting som var ganske naturlig er det å legge seg sent. Veldig sent. Så sent at vi fikk med oss soloppgangen (+ litt kortspill i pysj og sovepose). Det var ganske herlig å sitte der med gode venner. Utrolig herlig.

post-132318-1245002339_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Selvsagt har han det, og sikkert ikke bare èn ;)

Har ingen for tiden; men hvis jeg inviterer på piknikk så kan det jo bli en ordning ;)

Og blir piknikken av den skikkelige fine lange sorten, så får vi med oss en like fin soloppgang som Carmelita fikk med seg.

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Tusen takk for alle kommentarer :D Det er godt å høre varme ord om bildene mine.

Selvsagt har han det, og sikkert ikke bare èn ;)

Har ingen for tiden; men hvis jeg inviterer på piknikk så kan det jo bli en ordning ;)

Og blir piknikken av den skikkelige fine lange sorten, så får vi med oss en like fin soloppgang som Carmelita fikk med seg.

Tom

Kanskje du kan satse på en piknikkdate?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...