Gå til innhold

Junifest 2009 - carmelita - J'aime


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fine bilder de siste dagene, og dette siste var virkelig flott. Du har funnet din egen stil, og leverer så det synger!

Nå er riktig nok "beatles" ikke en veldig liten bok da

Huff, jeg var sent ute med å lese Beatles, og den utløste en aldri så liten 30-års krise hos meg. Det var ekstremt vemodig å innse at jeg var ferdig med den delen av livet som boken beskriver.

Lenke til kommentar
Fine bilder de siste dagene, og dette siste var virkelig flott. Du har funnet din egen stil, og leverer så det synger!
Nå er riktig nok "beatles" ikke en veldig liten bok da

Huff, jeg var sent ute med å lese Beatles, og den utløste en aldri så liten 30-års krise hos meg. Det var ekstremt vemodig å innse at jeg var ferdig med den delen av livet som boken beskriver.

Men da bør du jo gå videre med Bly og Bisettelsen nå da, Anew.... :yes:

RandiA

Lenke til kommentar

9. juni - J'aime le football (Jeg elsker fotball)

Jeg husker fortsatt min første fotballtrening (i 4. klasse). Ikke fordi den gikk så veldig bra, men fordi den gikk så utrolig dårlig. Jeg var ikke borti ballen en eneste gang. Men jeg ga meg ikke - jeg hadde det morsomt. Da jeg sluttet i 8. klasse var jeg nærmest blitt god. Jeg var den med best fremgang, det var helt sikkert.

Nå blir det ikke mye fotball dessverre. Jeg elsker det, men det blir sjeldent noe av. Kanskje jeg burde komme tilbake til gutta fra klassa mi på ungdomskolen? De spiller jo fotball på løkka hele tiden. Det hadde vært morsomt!

 

post-132318-1244577893_thumb.jpg

 

 

Skulle veldig gjerne ha tatt dette bildet istedet, hvis ballen hadde blitt med. Jeg ser for meg at det ville blitt mye bedre.

post-132318-1244578075_thumb.jpg

 

 

Lenke til kommentar

10. juni - J'aime un bain chaud (Jeg liker et varmt bad)

Det plaskregner ute. Du har gym i regnværet. Fotball. Banen er blaut. Ballen er blaut. Du er blaut. Du sklir, og detter - igjen. Hvor deilig hadde det ikke vært med et varmt bad?

 

post-132318-1244630781_thumb.jpg

 

 

Kunne kanskje nevnt at nesa er vond etter å ha fått ballen midt i fleisen. Det er det eneste som mangler før dere skjønner hvordan dagen min har vært.

 

Lenke til kommentar

Mange fine bilder her ja :)

 

Liker veldig godt 8 Juni. Mange fine farger, fin komposisjon og det utløser jo følelse av ro.

 

Jeg tyr veldig ofte til bøker selv når jeg trenger litt tid for megselv, og det har gått så langt med meg at jeg sliter med å få sove om jeg ikke har en bok på nattborder jeg kan lese noen sider i på senga.

 

Er glad jeg jobber på bokhandel, ellers kunne det blitt en dyr affere :>

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
10. juni - J'aime un bain chaud (Jeg liker et varmt bad)

Det plaskregner ute. Du har gym i regnværet. Fotball. Banen er blaut. Ballen er blaut. Du er blaut. Du sklir, og detter - igjen. Hvor deilig hadde det ikke vært med et varmt bad?

 

 

Kunne kanskje nevnt at nesa er vond etter å ha fått ballen midt i fleisen. Det er det eneste som mangler før dere skjønner hvordan dagen min har vært.

Liker perspektivet, og fint at føttene er ute av fokus, men må si som Lars at jeg hadde vært redd for å miste kameraet i vannet. :p

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Jeg er maks sliten etter eksamen i dag, og kunne trengt et bad. Synd jeg ikke har badekar i leiligheten :p

 

Det ble fint det siste, og passer bra til utfordringen..

 

Badekar slår dusj så det jomer i veggene. Dessverre er det altfor få som har det, det tar jo så stor plass. Du får kose deg med kakao og ansiktsmaske da :)

 

Neida, jeg tuller.

 

 

10. juni - J'aime un bain chaud (Jeg liker et varmt bad)

Det plaskregner ute. Du har gym i regnværet. Fotball. Banen er blaut. Ballen er blaut. Du er blaut. Du sklir, og detter - igjen. Hvor deilig hadde det ikke vært med et varmt bad?

 

 

Kunne kanskje nevnt at nesa er vond etter å ha fått ballen midt i fleisen. Det er det eneste som mangler før dere skjønner hvordan dagen min har vært.

Liker perspektivet, og fint at føttene er ute av fokus, men må si som Lars at jeg hadde vært redd for å miste kameraet i vannet. :p

 

Jeg hadde vært nervøs for å miste kameraet når jeg satt sånn. :p

 

Det var jeg også. Fikk trent magemusklene ganske hardt på den for å holde meg over vannet (beina mine er overhode ikke så lange). Hadde magemusklene sviktet hadde nok kameraet blitt litt for vått. På et tidspunkt lente jeg også kameraet på brystet, så batterigrepet ble litt blaut under. Det gikk helt fint da, heldigvis.

 

Mange fine bilder her ja :)

 

Liker veldig godt 8 Juni. Mange fine farger, fin komposisjon og det utløser jo følelse av ro.

 

Jeg tyr veldig ofte til bøker selv når jeg trenger litt tid for megselv, og det har gått så langt med meg at jeg sliter med å få sove om jeg ikke har en bok på nattborder jeg kan lese noen sider i på senga.

 

Er glad jeg jobber på bokhandel, ellers kunne det blitt en dyr affere :>

 

Det er utrolig deilig å ligge og lese bøker. Det og jazz eller klassisk musikk er det jeg liker best å gjøre(/høre) når det begynner å bli litt for mye for meg.

 

Ville kanskje hatt skummet bittelitt lysere og hvitere. Fint bilde, med herlig perspektiv. :) Huff - antar du var veldig forsiktig med å holde fingre og kamera tørt under føttograferingen.. ;)

 

Det kan jeg si meg enig i. Takk :) Og ja, man kan jo ikke ødelegge kameraet sitt. Det ble bare littegranne vått under batterigrepet, men der er det jo ikke noen åpninger, så det gikk greit.

Endret av carmelita
Lenke til kommentar
Jeg liker bildene du presenterer.

Angående badekar.. det er ikke noe hjem uten et badekar. Jeg er vokst opp med det, og de gangene jeg har bodd i hus uten badekar er det det jeg savner mest. Tror jammen jeg skal ta meg et varmt bad i kveld når jeg kommer hjem fra fisketur.

 

Takk :)

For en god idé! Jeg er enig. Hos mamma har vi ikke det (for lite bad), og det irriterer meg så grusomt noen ganger. Da går jeg heller bort til pappa for å låne badekaret der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...