Gå til innhold

Junifest 2009 - carmelita - J'aime


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
5. juni - J'aime l'eau (Jeg liker vann)

Det var nydelig fargespill i det vannet... :yes:

RandiA

Enig med den. Ellers må jeg si at jeg likte 3.juni-bildet ditt. Var flott med dybden i bildet. :)

Lenke til kommentar
Noen personer kan til og med gjøre det om til vin! Vann er herlig - Noe som kommer godt frem på bildet :wee:

 

Ikke sant! Takk :)

 

Så nærme Mjøsa har aldri jeg vært* :)

 

Jeg liker det du fikk til her. Jeg liker også vann; men sjøen for meg er og blir Oslofjorden. Helt fra Aker brygge til Hvaler.

 

Tom

 

*) Nå gjetter jeg vilt ;)

 

Helt riktig at det er Mjøsa ja. Når man bor så nærme Norges største innsjø må man jo utnytte det hele. Vann er fint! Det liker vi.

 

5. juni - J'aime l'eau (Jeg liker vann)

Det var nydelig fargespill i det vannet... :yes:

RandiA

 

:D

 

5. juni - J'aime l'eau (Jeg liker vann)

Det var nydelig fargespill i det vannet... :yes:

RandiA

Enig med den. Ellers må jeg si at jeg likte 3.juni-bildet ditt. Var flott med dybden i bildet. :)

 

Takktakk :)

 

Flott bilde! Enkelt, men ändå så vackert.

 

Tusen takk :)

 

6. juni - J'aime photographier (Jeg liker å fotografere)

Og jeg liker å se noen fotografere. Jeg syns det tyder på at man setter pris på ting. Ting som vannet for eksempel, eller operaen. Fotografering er egentlig veldig fint.

 

post-132318-1244331785_thumb.jpg

Lenke til kommentar

7. juni - J'aime cacao météo (Jeg liker kakaovær)

Da jeg gikk ned i stua i dag tidlig så jeg til min store glede at det var skikkelig kakaovær. Du vet når regnet trommer på ruta, og man lengter etter en kopp kakao, tøfler og et teppe, det er det som er kakaovær.

Dessverre fikk jeg en telefon som gjorde at jeg ikke fikk tatt bilder med en gang. Jeg måtte dirigere koret, og jeg trodde det var kl. 17. Etterfulgt av veldig lite informasjon, og noen misforståelser, samt at jeg kom en halvtime for sent (det var ikke kl.17 jeg skulle møte, men 15.00), kan man ikke si at jeg var i noe særlig bra fotohumør. Jeg er sliten, irritert og føler meg en smule lite satt pris på. Når man kjører 30 km/t over fartsgrensa for å rekke noe, og så får man ingen beskjeder, noe som gjør at det ikke ble lydprøve, men bare masse feedback og lite lyd, da blir man ikke særlig glad. Menmen ... sånn er det bare noen ganger.

 

EDIT: Jo, og så begynner fransken min å bli litt vel dårlig til å kunne skrive tittlene helt korrekt. Sånn får det bare være.

 

post-132318-1244400916_thumb.jpg

Endret av carmelita
Lenke til kommentar

Fint kakaobilde! Genialt med bamsen på koppen - den som virkelig gjorde bildet. :)

 

Morsom historie, og flott bilde av en velfortjent kopp god og varm kakao. :)

 

 

Inspirert av dårlig humor-konseptet mitt i juni får jeg nesten også kommentere at du ikke stavet "titlene" helt korrekt i edit'en din.. Sorry - kunne ikke la være. ;)

 

Lenke til kommentar
Ble et bra bilde selv om dagen ikke gikk som planlagt :)

 

:)

 

Herlig! Skjønn bamse på koppen. :blush:

 

Ja, jeg er så glad i den koppen. Fikk den da jeg var ganske liten, så har liksom alltid hatt den.

 

Flott utrykk - kakaovær. Jeg liker kakaovær så lenge det ikke blir for mye av det. Og jeg synes du fikk utrykt det godt med bildet ditt.

 

Fransken din er uansett vesentlig bedre enn min :)

 

Tom

 

Kakaovær er fint. Man trenger ikke sture over såkalt "dårlig vær", siden det ikke finnes. Det heter kakaovær, og er en finfin måte å kose seg litt inne på.

 

Herlig bilde! Selv jeg fikk lyst på kakao, og jeg drepte meg omtrent idag mens jeg lagde en haug av de.

 

Kakaovær er alltid fint. Man kan sitte inne med god samvittighet, og slipper å vanne plenen :love:

 

Arbeidsnarkoman sa du? Kakao er fint hele året, selv når man har lagd litt for mange av de på jobben (eventuelt "jobben").

 

Fint kakaobilde! Genialt med bamsen på koppen - den som virkelig gjorde bildet. :)

 

Morsom historie, og flott bilde av en velfortjent kopp god og varm kakao. :)

 

 

Inspirert av dårlig humor-konseptet mitt i juni får jeg nesten også kommentere at du ikke stavet "titlene" helt korrekt i edit'en din.. Sorry - kunne ikke la være. ;)

 

Takktakk :) Bamsen er søt.

 

8. Juni - J'aime lire dans le jardin (Jeg elsker å lese i hagen)

I dette tilfellet Gjøvik Gård, som absolutt ikke er hagen min. Det har seg sånn at jeg har en del å gjøre til vanlig, og har i tillegg en tendens til å stresse litt vel mye. De dagene tar jeg meg ofte en tur innom Gjøvik Gård, bare for å slappe av - gjerne med litt fin musikk eller en bok. Det er den ultimate stresskuren.

 

post-132318-1244481375_thumb.jpg

Og ja, jeg ligger sånn når jeg leser. Dere burde prøve selv, ganske fin måte å ligge på.

Endret av carmelita
Lenke til kommentar
Liker utrolig godt komponeringen i det siste bildet. Fine farger, naturlig og behagelig.

 

Men er det ikke slitsomt for armene å holde boka når man ligger sånn? :p Kommer jo litt ann på boka man leser og. :)

 

Joda, men det er bedre det enn at jeg får enda mer vondt i ryggen. Man må veie litt frem og tilbake for hva man gjør. I alle fall jeg som sliter såpass mye med det.

Lenke til kommentar
Og ja, jeg ligger sånn når jeg leser. Dere burde prøve selv, ganske fin måte å ligge på.

Er det noen annen måte å lese en god bok på ? Ikke noe problem for arma det - bare velge liten og lettlest bok :)

 

Skikkelig sommerbilde.

 

Tom

 

Hehe. Ikke sant! Nå er riktig nok "beatles" ikke en veldig liten bok da, men litt trening for armene er vel aldri dumt. I alle fall ikke for min del. *kremt*

 

Ja, det er ikke like morsomt å ligge der om vinteren akkurat :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...