Gå til innhold

Junifest 2009 - carmelita - J'aime

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pent fremført med en flott tekst og tilhørende bilde Carmelita! :)

Liker spesielt godt at du er barbeint (oh behave - no fetish :ph34r:) - det gir en ekstra dimensjon til bildet ditt synes jeg.

Føler ikke du deg også litt fanget av skoene innimellom? Hehe. Tusen takk!

Oi. Dette var veldig fint! Liker hvordan det ser ut som om du balanserer utenfor stien.

Veldig fint, og bra gjennomført! :)

Tusen takk! :D

Lenke til kommentar

Liker spesielt godt at du er barbeint (oh behave - no fetish :ph34r:) - det gir en ekstra dimensjon til bildet ditt synes jeg.

Så absolutt. Jeg jogger alltid uten sokker i skoene - ikke spør hvorfor. Hver dag etter jobb tar jeg av meg sko og sokker og vasker beina. Det ironiske er at jeg pleide å sove med nye støvler og sko på meg når jeg var liten(!). ;)

Endret av Shocktrauma
Lenke til kommentar

Så absolutt. Jeg jogger alltid uten sokker i skoene - ikke spør hvorfor. Hver dag etter jobb tar jeg av meg sko og sokker og vasker beina. Det ironiske er at jeg pleide å sove med nye støvler og sko på meg når jeg var liten(!). ;)

Det er rart med det. Kanskje du fikk nok av sko etter å ha sovet med de også. Men jeg skjønner deg - alltid like stor stas med nye sko!

Ei i klassa bruker aldri sko på våren/sommeren/høsten, bare hvis hun skal til Oslo. Det er tøft gjort det!

Lenke til kommentar

Nok en gang takk for alle kommentarer. Utrolig godt å høre at dere liker det! :D

4. juni - J'aime Jesus

Dette var jo bare nødt til å komme en gang i løpet av denne måneden. Som kristen står Jesus og det han gjorde for oss virkelig høyt på lista over ting jeg elsker. Vanskelig for utenforstående å tenke seg, men sånn er det bare.

post-132318-1244145158_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Virkelig vakker altertavle, enig.

Men jeg liker de tidligere bildene dine bedre, jeg synes de har en personlig unik stil som gjør dem virkelig interessante å se på.

Egentlig litt paradoksalt, på bakgrunn av teksten din til dagens bilde -- håper du tar det som et kompliment, for det er ment som dèt! :)

Lenke til kommentar
Detaljene og utsmykningene er veldig flotte. Skjønner godt at det legges ned mye tid rundt dette når man ser hvor flott det er. Synd ikke motivet er "stilrett" - skulle kanskje gitt deg et tilt-shift objektiv :whistle: Fortsett sånn, jeg liker bildene dine!

Det skjønner jeg også. Det er så mange fine kirker rundtomkring. Min kirke er (dessverre?) en gammel gymsal, så den er ikke så staselig egentlig. Og takk! :)

Det var en fin altertavle ja. Vet ikke hvilken kirke det er. Har du brukt stativ? Kunne kanskje tatt bildet rett i front, så hadde du unngått litt skjevhet.

RandiA

Det er Eina kirke (Toten). Jeg bare slang med meg kameraet. Koret mitt skulle synge, så det var ikke egentlig så veldig gjennomtenkt hva jeg skulle ta bilde av. Dermed hadde jeg ikke stativet med meg, dessverre. Har et bilde som er mer rett i front, men der har jeg dessverre kuttet toppen.

Virkelig vakker altertavle, enig.

Men jeg liker de tidligere bildene dine bedre, jeg synes de har en personlig unik stil som gjør dem virkelig interessante å se på.

Egentlig litt paradoksalt, på bakgrunn av teksten din til dagens bilde -- håper du tar det som et kompliment, for det er ment som dèt! :)

Tingen med de andre bildene mine er jo at jeg ikke tar bilder av annen kunst som står bom stille. Jeg er mye gladere i å få brukt kreativiteten min helt og holdent, og ikke bare å plassere et bilde(/altertavle) best mulig i bildet. Så, jeg tar det som et kompliment. Hadde Jesus vært mulig å ta bilde av i levende live, så tror jeg bildene kunne blitt veldig bra. Man får jo litt ekstra lyst til å gjøre det bra da.

Endret av carmelita
Lenke til kommentar
Det er Eina kirke (Toten). Jeg bare slang med meg kameraet. Koret mitt skulle synge, så det var ikke egentlig så veldig gjennomtenkt hva jeg skulle ta bilde av. Dermed hadde jeg ikke stativet med meg, dessverre. Har et bilde som er mer rett i front, men der har jeg dessverre kuttet toppen.

OK, er det langt fra Kapp....?

RandiA

Lenke til kommentar

OK, er det langt fra Kapp....?

RandiA

Tja. Rundt en halvtime. Har du kjentfolk der?

5. juni - J'aime l'eau (Jeg liker vann)

Det er rart med det. Det klynger seg rundt deg hvis du går ute i det. Man kan ikke komme seg unna det. Når du er under vann er du (på en måte) ikke blaut, men når du kommer over overflaten så er du det.

Om vinteren blir det til snø eller is, og om sommeren er det godt og varmt å bade i. Vi skal helst ha i oss minst 2 liter av det pr. dag. Det kan være store bølger, og små bølger. Vi kan dykke, og vi kan kjøre vannski. Man kan gjøre så mye med vann. Jeg liker det! Noe jeg derimot ikke liker er batteri som går ut. Nok om det ...

post-132318-1244245573_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Her er det lett å drømme seg bort i refleksjoner. Blir sittende å se etter ting på bunnen; ser akkurat nok til å pirre nysgjerrigheten, samtidig som det er så mye som ligger skjult at jeg får lyst til å hoppe uti for å ta en nærmere kikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...