Gå til innhold

Hvor kan jeg kjøpe utstyr til gammel askeladd?


Anbefalte innlegg

Me har ein gammel askeladd, båten funke heilt fint, men mangler nåke under.

 

Eg veit ikkje ka da heite, å då blir da jo og vanskelig å søke etter :whistle:

 

Itte da eg e forklart så e da ei jernstang el lignende som mangler der. Er vist ikkje heilt nødvendig å ha, men praktisk å ha om en skal kjøre inn i strender og slikt. Beskytter da antaglivis båten under?

 

E de nåken som skjønner ka eg snakker om? Og tilfeldivis veit kor eg kan få tak i nåko slikt nåko?

 

Setter stor pris på hjelp! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kaller det for kjølebånd. Om det er riktig eller ikke, aner jeg ikke :D

Så en tidligere tråd her inne på forumet, om han fant ut av det eller ikke, vet jeg heller ikke. Men du kan sjekke det ut.

 

Skrev ned en god del båtutstyrbutikker der, men du kan høre med Askvik (som produserer Askeladden). Regner med de har.

Lenke til kommentar
Me har ein gammel askeladd, båten funke heilt fint, men mangler nåke under.

 

Eg veit ikkje ka da heite, å då blir da jo og vanskelig å søke etter :whistle:

 

Itte da eg e forklart så e da ei jernstang el lignende som mangler der. Er vist ikkje heilt nødvendig å ha, men praktisk å ha om en skal kjøre inn i strender og slikt. Beskytter da antaglivis båten under?

 

E de nåken som skjønner ka eg snakker om? Og tilfeldivis veit kor eg kan få tak i nåko slikt nåko?

 

Setter stor pris på hjelp! :)

 

Får nok kjøpt/bestilt dette hos Askeladden forhandler, men en lur ting er å IKKE skrive dialekt når du skriver innlegg, vil nok tro flere må "slite" seg til for å skjønne hva du mener.

Lenke til kommentar
Jeg kaller det for kjølebånd. Om det er riktig eller ikke, aner jeg ikke :D

Så en tidligere tråd her inne på forumet, om han fant ut av det eller ikke, vet jeg heller ikke. Men du kan sjekke det ut.

 

Skrev ned en god del båtutstyrbutikker der, men du kan høre med Askvik (som produserer Askeladden). Regner med de har.

 

Tusen takk for tips, nå har jeg litt mer å gå etter :)

 

Me har ein gammel askeladd, båten funke heilt fint, men mangler nåke under.

 

Eg veit ikkje ka da heite, å då blir da jo og vanskelig å søke etter :whistle:

 

Itte da eg e forklart så e da ei jernstang el lignende som mangler der. Er vist ikkje heilt nødvendig å ha, men praktisk å ha om en skal kjøre inn i strender og slikt. Beskytter da antaglivis båten under?

 

E de nåken som skjønner ka eg snakker om? Og tilfeldivis veit kor eg kan få tak i nåko slikt nåko?

 

Setter stor pris på hjelp! :)

 

Får nok kjøpt/bestilt dette hos Askeladden forhandler, men en lur ting er å IKKE skrive dialekt når du skriver innlegg, vil nok tro flere må "slite" seg til for å skjønne hva du mener.

 

Tusen takk for svar :)

 

Skal prøve og passe litt på dialekten her, er bare blitt en vanesak. Skjønner det er irriterende :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...