Snailcake90 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hei, problemet jeg har med min Dell XPS M1710, er at ved streaming av filmer på nettet "hakker" de i fullscreen.. jeg kan se de uten fullscreen uten noe delay.. men straks jeg skal se dem i fullscreen begynner det å hakke og gjør det kjedelig å se på.. vis jeg spiller av en film jeg allerede har på dataen min så går det knirkefritt. så problemet ligger bare i streaming av filmer på nettet.. PS; dette gjelder bare når strømmen ikke er tilkoplet. Hva kan jeg gjøre for å fjerne dette problemet, det er vel noen innstillinger som jeg må endre på tenker jeg? takker for svar! Lenke til kommentar
marsfjell Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hei, problemet jeg har med min Dell XPS M1710, er at ved streaming av filmer på nettet "hakker" de i fullscreen.. jeg kan se de uten fullscreen uten noe delay.. men straks jeg skal se dem i fullscreen begynner det å hakke og gjør det kjedelig å se på.. vis jeg spiller av en film jeg allerede har på dataen min så går det knirkefritt. så problemet ligger bare i streaming av filmer på nettet.. PS; dette gjelder bare når strømmen ikke er tilkoplet. Hva kan jeg gjøre for å fjerne dette problemet, det er vel noen innstillinger som jeg må endre på tenker jeg? takker for svar! Jeg vedder på at batteriet står på strømsparing eller noe når du ikke har i strøm, prøv å høyre klikke batteriet nederst til høyre å sett på Balansert eller høy ytelse, utover det, vet ikke jeg ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå