Gå til innhold

Trenger hjelp med kjøp av Gamer PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Burde jeg gå for den da?

men går det å legge inn W7 RC på den uten å legge inn ett annet OS først?

Og går det ann å legge inn OS på uendelig forskjellige pc'er? Eller er det Begrenset?

Endret av GuZzlE
Lenke til kommentar

Tror nok du vil bli fornøyd med den :) Men bruk noen timer på å sette deg inn i ett og annet før du begynner. Det er lett å bli litt vel ivrig og da gjør man ofte noen tabber. Google er din venn forresten.

Win 7RC skal være tilgjengelig ut juli, men du kan laste den ned så fort som mulig så er du sikker.

http://www.microsoft.com/windows/windows-7/download.aspx

For å være på den sikre siden kan du kjøpe et sånt:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=303162

Jeg har aldri brukt det, men for å være på den sikre siden og for å utelukke statisk elektrisitet hvis mot formodning noe ikke skulle fungere så kan dette være en billig forsikring.

Leste også litt om harddisken jeg først valgte, men ble ikke helt tilfreds med kundeerfaringene på den. Jeg byttet derfor ut til en på 750gb av samme produsent, og til drøye 100kr mer for den har jeg nemmelig selv ;) Men du står fritt til å kjøpe den på 500gb. hvis du heller vil.

Oppdatert handlevogn

Samsung Spinpoint F1 750GB

Samsung Spinpoint F1 500GB

Lenke til kommentar

Tusen takk:grin: Tror jeg går for den :).

Jeg har en onkel som har satt sammen pc'er i mange år, som forhåpentligvis er så snill at han gidder å hjelpe til:).

Da bruker jeg de resterende kronene (+ ukelønn:)) på W7 når det kommer ut.

Og bruker den 19" jeg har, til etter jul (for da får jeg kanskje litt penger der, + ukelønn :)), og kjøper en ny skjerm;)

EDIT: Er det en fordel å bestille alt fra samme sted?

Endret av GuZzlE
Lenke til kommentar
Hei.

Jeg har tenkt til å kjøpe meg en ny pc, som hovedsaklig skal brukes til spill.

Jeg lurer på om hva som er best av :

Denne, Denne, Eller Denne

Jeg har 8200 kroner å gå på, så endringer til det bedre er også en mulighet. Men jeg er ganske Nybegynner når det gjelder PC så jeg vet ikke hva som er bra eller ikke.

det er ikke et MUST med skjerm, tastatur eller mus.

Helst ferdigbygde sett.

på forhånd Tusen Takk

ATI/AMD 4870 4890 4850 har gått ned/skal gå ned 20% til 40% i pris kunne det vert noe for deg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...