SupraTurbo Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hei Har investert i en Innov8, men opplever at edge/3g står tilkoblet,(ikke i bruk) men tilkoblet uansett etter en restart. I pakkedata innstillingene står det valgt "ved behov" For å bli kvitt dette da, har jeg funnet ut at hvis jeg velger, kontinuerlig, for så å velge "ved behov" igjen faller ikonet oppe til venstre bort. Det blir ikke trekkt noe kb ved tilkoblet, uten at jeg faktisk bruker noe som kobler seg opp, men alikevel synes jeg det er litt ekkelt, og tar meg selv i stadig å sjekke i loggen om det har gått noe pakkedata inn eller ut.. Litt knotete forklart men.. Noen som har opplevd det samme evt har noen noe løsning på dette??? Hans Erik Lenke til kommentar
SupraTurbo Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Er det ingen som vet eller har opplevd noe lignende? Dette skjer også for hver gang at tlf har vært innom et annet nett, dvs fra gsm til 3g eller fra 3g til gsm en tur... Noen som vet hvor jeg kan henvende meg til samsung for en evt problemløsning? Noen som vet hva som er den siste software versjonen for disse tlf? *#0000#=sw Jeg har I8510XXHJ3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå